Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej

Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43300 Bielsko - Biała, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 816 43 70 , fax. 33 816 44 01
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
    ul. Wyzwolenia 18
    43300 Bielsko - Biała, woj. śląskie
    tel. 33 816 43 70, fax. 33 816 44 01
    REGON: 24286529600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku – Białej. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: a) w ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający w zadaniu nr 1 wymaga dostawy, montażu i uruchomienia aparatu ultrasonograficznego składającego się z: jednostki głównej – 1 szt., głowicy elektronicznej endowaginalnej – 1 szt., głowicy elektronicznej convex – 1 szt., głowicy elektronicznej liniowej – 1 szt.,videoprintera czarno - białego, cyfrowego - 1 szt. - termin gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia jak również rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia kiedy przedmiot dostawy został Zamawiającemu wydany do użytku Warunki gwarancji określono w załączniku nr 4A do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - sprzęt należy dostarczyć, zamontować i uruchomić w terminie wymaganym: do 15.12.2017 r. b) w ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający w zadaniu nr 2 wymaga dostawy i uruchomienia echokardiografu z funkcją obrazowania na sondach przezprzełykowych 4D oraz ultradźwiękowego urządzenia do screeningowych badań sercowo-naczyniowych. - termin gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia jak również rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż: o 24 miesiące w przypadku echokardiografu licząc od dnia kiedy przedmiot dostawy został Zamawiającemu wydany do użytku oraz o 36 miesięcy w przypadku ultradźwiękowego urządzenia screeningowego licząc od dnia kiedy przedmiot dostawy został Zamawiającemu wydany do użytku oraz Warunki gwarancji określono w załączniku nr 4B do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - sprzęt należy dostarczyć, zamontować i uruchomić w terminie wymaganym najpóźniej do dnia 15.12.2017 r. c) w ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający w zadaniu nr 3 wymaga dostawy oraz montażu 50 kpl łóżek szpitalnych, w tym 16 szt. z uchwytem na rękę oraz 50 kpl szafek przyłóżkowych z blatem bocznym.  termin gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia jak również rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesiące licząc od dnia kiedy przedmiot dostawy został Zamawiającemu wydany do użytku Warunki gwarancji określono w załączniku nr 4C do SIWZ stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - sprzęt należy dostarczyć i zamontować w terminie wymaganym najpóźniej do dnia 15.12.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy (dla wybranego zadania) –zał. nr 5 do siwz; 3. Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wybranego zadania) – zał. nr 4A , 4B i 4C do SIWZ; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w sekcji III.4) pkt 2) a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 5. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w sekcji III.1.3) polegają na zdolnościach innych podmiotów. 6. Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień przez Wykonawcę lub autoryzowany serwis do wykonywania czynności serwisowych w okresie udzielonej Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji; 7. Dokumentacja (oficjalne dokumenty firmowe, dane techniczne) potwierdzająca wartości podane w kolumnie „parametr oferowany” dla parametru ocenianego - zał. nr 4A, 4B i 4C do SIWZ; 8. Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane produkty będące wyrobami medycznymi posiadają aktualne dokumenty dopuszczające je do obrotu oraz spełniają wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. 2017, poz.211.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach