Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i akcesoriów multimedialnych oraz mebli szkolnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego nr identyfikacyjny KSA WND-POKL.09.01.02-18-174 11. Pn.: Dobre wsparcie na starcie - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III .

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i akcesoriów multimedialnych oraz mebli szkolnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego nr identyfikacyjny KSA WND-POKL.09.01.02-18-174 11. Pn.: Dobre wsparcie na starcie - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych- sprzętu i aksesoriów multimedialnych i mebli szkolnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl projektu systemowego nr identyfikacyjny KSA WND-POKL.09.01.02-18-17411. pn. Dobre wsparcie na starcie - indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Przemyśl realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania częściowe: 3.1.Część I - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I AKCESORIÓW MULTIMEDIALNYCH 3.2.Część II -ZAKUP I DOSTAWA MEBLI SZKOLNYCH 4.Każda część zamówienia może być przedmiotem oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę na dwa zadania, bądź na jedno zadanie. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ : 1)opis przedmiotu zamówienia dot. części I (sprzęt i akcesoria multimedialne) - wzór załącznika nr 1.1. do SIWZ. Załącznik 1.1 stanowi załącznik do oferty. 2)opis przedmiotu zamówienia dot. części II (meble szkolne ) - wzór załącznika nr 1.2. do SIWZ. Załącznik 1.2 stanowi załącznik do oferty. 6.Część I - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I AKCESORIÓW MULTIMEDIALNYCH 6.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sprzętu i akcesoriów multimedialnych do prowadzenia zajęć z dziećmi : 6.2.Ilości oraz parametry przedmiotu zamówienia opisane są we wzorze załącznika nr 1.1. do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według ww. załącznika do SIWZ. 6.3.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. 6.4.Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 7.Część II - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI SZKOLNYCH 7.1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli szkolnych dla dzieci. 7.2.Ilości oraz szczegółowe parametry przedmiotu zamówienia opisane są we wzorze załącznika nr 1.2. do SIWZ . Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 1.2 do SIWZ. 7.3.Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy. 7.4.Wykonawca odpowiada za wykonanie i umieszczenie na dostarczonych towarach logo Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnych z zapisem Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne dostawy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach