Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli ogłasza przetarg
- Adres: 20-090 Lublin, dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 454 1762, 81 454 1762 , fax. 81 747 63 27
- Data zamieszczenia: 2020-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
dr K. Jaczewskiego 7
20-090 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 454 1762, 81 454 1762, fax. 81 747 63 27
REGON: 43121936000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa sprzętu i akcesoriów gospodarczo czystościowych na potrzeby COZL”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu i akcesoriów gospodarczo czystościowych na potrzeby COZL. Część 1 – Akcesoria do sprzątania oraz zasłony łazienkowe Część 2 – Akcesoria do bieżącego utrzymania czystości Część 3 – Worki Część 4 – Środki czystościowe, dozowniki i wkłady do odświeżacza Część 5 – Kosze pedałowe i akcesoria wielorazowego użytku Część 6 – Wózki serwisowe i akcesoria do wózków - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu d) Katalogi/ulotki, prospekty, foldery itp. producenta, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego, z zaznaczeniem której części i której pozycji dotyczą. Ich autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli dokumenty te są w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski. • Wymagany atest lub opinia PZH lub równoważny ośrodek potwierdzający brak wydzielania w trakcie spalania polichlorku winylu oraz dokument potwierdzający parametry opisane w załączniku. • Certyfikat bezpieczeństwa ekologicznego i toksykologicznego dotyczy wózków serwisowych . e) Próbki oferowanych akcesoriów gospodarczo czystościowych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Wyposażenie pomieszczeń przeznaczonych na cele KCEiWG w podstawowe urządzenia i sprzęt komputerowy”
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa sprzętu do sprzątaniai wg projektu „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej”.
Dodano: 2020-10-07 - Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, kelnerskiej i cukierniczej w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-09-15 - Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej i cukierniczej w ramach projektu pn.: „Dostosowanie sposobu kształcenia do potrzeb rynku pracy – wyposażenie szkół zawodowych i ustawicznych Miasta Chełm” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020
Dodano: 2020-06-30 - „Dostawa sprzętu i akcesoriów gospodarczo czystościowych na potrzeby COZL”.
Dodano: 2020-05-29 - Dostawa sprzętu RTV i AGD do klubów seniora i ośrodków wsparcia w Lublinie w ramach realizacji projektu LUBlnclusiON – IV części.
Dodano: 2019-08-02 - Dostawa sprzętu gastronomicznego dla pracowni zawodowych w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”
Dodano: 2019-06-11