Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Borowska 213
50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 734 24 77, , fax. -
REGON: 28901200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu gospodarczego – powtórzenie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego: 1) Pakiet nr 3 - Wózek do transportu brudnej bielizny; 2) Pakiet nr 4 - Wózek do transportu czystej bielizny; 3) Pakiet nr 7 - Szczotki wc z pojemnikiem; 4) Pakiet nr 10 - Drabiny; 5) Pakiet nr 15 - Okulary ochronne; 6) Pakiet nr 16 - Zasłony prysznicowe; 7) Pakiet nr 17 - Termometry i termohigrometry; 8) Pakiet nr 18 - Bateria guzikowa cr 2025; 9) Pakiet nr 19 - Rękawice robocze; 10) Pakiet nr 20 - Taca na leki; 11) Pakiet nr 22 - Naczynia jednorazowe; 12) Pakiet nr 23 - Palety; 13) Pakiet nr 24 - Folia aluminiowa; 14) Pakiet nr 26 - Naczynia (porcelana) i sztućce 15) Pakiet nr 27 - Plomba do zamka kontenerowego; 16) Pakiet nr 28 - Plomby ołowiane i druty do plomb; 17) Pakiet nr 31 - Mop jednostronny i dwustronny typu twixter; 18) Pakiet nr 32 - Pojemniki plastikowe z pokrywą; 19) Pakiet nr 35 - Pojemniki plastikowe do przechowywania żywności; 20) Pakiet nr 37 - Gumy zbierające do maszyn czyszczących hakomatic; 21) Pakiet nr 38 - Tablice ostrzegawcze; 22) Pakiet nr 39 - Stopery do uszu; 23) Pakiet nr 41 - Miska z tworzywa sztucznego; 24) Pakiet nr 42 - Sprzęt do sprzątania; 25) Pakiet nr 44 - Przyłbice ochronne; 26) Pakiet nr 46 - Wyposażenie depozytu; 27) Pakiet nr 47 - Kosze na odpady; 28) Pakiet nr 48 - Ostrza do strzygarki akumulatorowej; 29) Pakiet nr 51 - Butelki jednorazowe dla banku mleka; 30) Pakiet nr 52 - Miotły brzozowe ,zmiotki do zamiatania + szufelki; 31) Pakiet nr 53 - Dozowniki na papier toaletowy jumbo; 32) Pakiet nr 54 - Ociekacz do naczyń; 33) Pakiet nr 55 - Kosze pedałowe 28 litrowe i 50 litrowe; 34) Pakiet nr 58 - Wieszak do worków na mocz z zawieszką kompatybilną z drenem; 35) Pakiet nr 59 - Pokrywy plastikowe do stelaży czterokomorowych; 36) Pakiet nr 60 - Gumy zbierające w.52450 do urządzenia wetrok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy muszą dostarczyć w złożonych ofertach: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II do SIWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową dla poszczególnych pakietów brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, terminu ważności i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) wypełnione Formularz(e) cenowy(e) stanowiący(e) Rozdział nr VI SIWZ. 3)1. Formularze cenowe wypełnione zostaną ściśle wg wzorów zamawiającego, bez dokonywania jakichkolwiek zmian i poprawek 4) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pisemne pełnomocnictwo, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych. Ww. pełnomocnictwo w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. II. Oświadczenia, jakie Wykonawcy składają po otwarciu ofert, samodzielnie 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-12-20 - .Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- II POWTÓRKA
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa transportem wykonawcy lub na jego koszt środków czystościowych dla Spółki Uzdrowisko Szczawno - Jedlin S.A. z podziałem na zadania
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa wyposażenia do mieszkań gminnych na potrzeby Repatriantów
Dodano: 2023-09-06 - Dostawa wraz z montażem mebli w budynku Urzędu Gminy w ramach zadania pn. „Przebudowa obiektów użyteczności publicznej”
Dodano: 2023-06-15 - Zakup ( wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego) pierwszego wyposażenia hali sportowej w LO nr XIII oraz zakup wyposażenia hali szermierczej SP nr 85- POWTÓRKA
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa sprzętu gospodarczego
Dodano: 2023-04-25 - 15/AGD/DCZP/2023/P Sukcesywna dostawę wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy - sprzętu AGD dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-13 - Dostawa gotowych mebli biurowych: część I Dostawa mebli część II Dostawa foteli i krzeseł
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa sprzętu gospodarczego:
Dodano: 2021-02-26