Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I STOŁOWO – KUCHENNEGO NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2019-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowy Oddział Gospodarczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO I STOŁOWO – KUCHENNEGO NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa sprzętu gastronomicznego (zadanie nr 1) i wyposażenia stołowo – kuchennego (zadanie nr 2) na rzecz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku. Szczegółowy opis asortymentu został wskazany w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. Warunki dostawy 1. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły będą w gatunku I (nowe) zapakowane w oryginalne opakowanie producenta (jeżeli występuje). 2. Artykuły Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko, zgodnie z pisemnym zamówieniem Zamawiającego. 3. Zamówione artykuły należy dostarczyć do magazynu wskazanego przez Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść artykuły do miejsc wskazanych przez Zamawiającego lub upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 4. Dostawa artykułów będą odbywać się partiami według zamówień złożonych przez zamawiającego w czasie obowiązywania umowy 5. Terminy realizacji poszczególnych dostaw nie może przekraczać (określone w kryterium) … dni liczonych od dnia zgłoszenia pisemnego (fax, e-mail) zamówienia przez Zamawiającego lub osobę upoważnioną. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia artykułów pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia, w obecności przedstawiciela Wykonawcy. 7. W przypadku dostaw artykułów za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru artykułów na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych paczek (Wykonawca jest zobowiązany uprzedzić o tym fakcie dostawcę – przewoźnika). 8. Zamawiający odmówi odbioru artykułów w przypadku, gdy będą w stanie niekompletnym, wadliwe, bądź stan techniczny ich zewnętrznych opakowań będzie wskazywał na ich uszkodzenie. 9. W przypadku dostarczenia artykułu wadliwego lub nie odpowiadającego zamówieniu, Zamawiający odmówi jego przyjęcia, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na artykuły wolne od wad, na własny koszt, w terminie 7 dni roboczych liczonych od dnia wadliwej dostawy. 10. W przypadku stwierdzenia ukrytych wad artykułów w trakcie ich użytkowania Zamawiający zwróci wadliwe artykuły, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na artykuły wolne od wad, na własny koszt, w terminie 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania pisemnego zgłoszenia. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy, a co za tym idzie, zmniejszenia zobowiązania wynikającego z wzoru umowy, przy czym wartość niewykorzystanego zobowiązania nie może być większa niż 30% wartości, określonej w § 6 ust. 1 wzoru umowy. 12. Wykonawca w związku z powyższym nie może dochodzić roszczeń z tytułu nie zrealizowania w całości umowy. 13. Wartość poszczególnej jednostki sprzętu nie może przekroczyć 10 000 zł brutto. Prawa i obowiązki Wykonawcy 1. Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji zobowiązań objętego niniejszą umową do należytej staranności. 2. Wykonawca powinien w należyty sposób opakować artykuły, a także w należyty sposób go transportować. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady, które posiadać będzie dostarczony przedmiot zamówienia. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. 4. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na zakupione artykuły, a w przypadku dłuższej gwarancji producenta na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. 5. Wykonawca jest obowiązany wydać Zamawiającemu w momencie dostawy dokumenty gwarancyjne artykułów, jeśli takich udzielił producent. 6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone artykuły: a. są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające użytkowanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub, b. nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załączniku Nr 1 do umowy lub, c. równoważne nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt, w terminie określonym w § 3 ust. 2 i 3 wzoru umowy. 7. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. 8. W przypadku wystąpienia w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”. 9. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom ujętym w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający za równoważność przyjmuje fakt, że oferowany produkt posiada równą (taką samą) lub wyższą wartość użytkową, czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo – użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno – użytkowe. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. Wykonawca nie później niż na 2 dni przed podpisaniem umowy dostarczy karty katalogowe proponowanego sprzętu. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji umowy, w tym w szczególności za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 13. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość artykułów oraz ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich w trakcie realizacji obowiązków wynikających z wzoru umowy. 15. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest dostarczenie wypełnionego wniosku wraz ze zdjęciami w formie elektronicznej pracowników i ich numerów dowodów tożsamości oraz marek pojazdów wraz z numerami rejestracyjnymi zabezpieczających realizację udzielonego zamówienia (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagane zdjęcia powinny być w formie jak do dokumentów oraz pliki w formacie przyjętym dla obrazów, tj. jpeg, bmp, png itp. Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem. 16. Wykonawca (Podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) ,,Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (DZ. Urz. MON 2017, poz. 18). Wykaz Odbiorców / adresatów Magazyn Służby Żywnościowej w Węgorzewie ul. Bema 7, 11-600 Węgorzewo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1: 3 500, 00 zł (słownie: trzy tysiące, pięćset złotych, zero groszy); b) Zadanie nr 2: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące, pięćset złotych, zero groszy); Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 5/2019 – dostawa sprzętu gastronomicznego i wyposażenia stołowo - kuchennego. Zadanie nr ….”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 6.1. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 6.2. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 6.3. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 6.4. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 6.5. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 6.6. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 7. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: 7.1. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XII niniejszej siwz, 7.4. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); Zestawienie cenowe – załącznik nr 3a i 3b do SIWZ; Dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp); W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy pzp Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach