Przetargi.pl
Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2020-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń, elementów urządzeń oraz termosów na rzecz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku. Szczegółowy opis asortymentu został wskazany w załączniku nr 2. Zamawiający przewiduje zmówienie opcjonalne w trakcie trwania umowy w ilościach i asortymencie podanym w zestawieniu (załącznik nr 3). 1. Dostawa sprzętu gastronomicznego (urządzeń, elementów urządzeń i termosów): 1.1. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy karty katalogowe sprzętu, w celu weryfikacji zgodności z opisem przedmiotu. 1.2. Dostarczony towar powinien odpowiadać wszelkim normom jakościowym, posiadać wymagane parametry techniczne, cechy i właściwości określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz być fabrycznie nowy, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 1.3. Dostawa będzie realizowana zgodnie ze złożonym zamówieniem przez osobę upoważnioną z 24 WOG. Na opakowaniu zamówionego towaru (każdy asortyment z osobna) należy oznakować liczbę porządkową odpowiadającą liczbie z zestawienia cenowego. Towar nieoznakowany nie będzie przyjmowany. 1.4. Wykonawca dostarczy wraz z towarem gwarancję producenta (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) oraz wszystkie inne wymagane dokumenty, a w szczególności dokumentację techniczną i eksploatacyjną sprzętu, atesty i certyfikaty bezpieczeństwa. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 1.5. Wykonawca zapewni bezpłatny montaż urządzeń i przeprowadzi jednodniowe szkolenie personelu. Wykonawca w ramach szkolenia i rozruchu technologicznego zabezpieczy materiały eksploatacyjne. 1.6. Dostarczone urządzenia podlegają odbiorowi na podstawie ,,Protokołu przyjęcia – przekazania”. 1.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za towar do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. podpisania przez strony „Protokołu przyjęcia – przekazania”. 1.8. Wykonawca przed dostawą musi uzgodnić termin dostawy (telefonicznie lub faksem) na minimum 48 godzin przed zaplanowaną czynnością. Dostawy mają odbywać się od poniedziałku do czwartku od godz. 8:00 do godz.15:00, piątek od godz. 8:00 do godz. 12:00 . 1.9. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady, które posiadać będzie dostarczony towar. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. 1.10. Wykonawca nie może zastawić ani przenieść na osobę trzecią wierzytelności przysługującej mu od Zamawiającego bez jego zgody wyrażonej na piśmie. Wartość poszczególnej jednostki sprzętu nie może przekroczyć 10 000 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100); Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 1. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 40/2020 - dostawa sprzętu gastronomicznego”. 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty; 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 4 ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku oferty wspólnej, oświadczenie to musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę, 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) 4. Zestawienie cenowe (załącznik nr 3) 5. Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach