Przetargi.pl
Dostawa sprzętu elektronicznego z podziałem na 3 części: część nr 1 - dostawa komputerów przenośnych wraz z systemem operacyjnym, komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym, monitorów komputerowych, dysków twardych. część nr 2 - dostawa sprzętu elektronicznego dla potrzeb utworzenia i wyposażenia Pracowni Programisty w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku w ramach projektu pn. „Nauka z Energią IV – utworzenie Pracowni Programisty na potrzeby rozwoju zawodowego przyszłych pracowników i wsparcia procesu inwestycyjnego budowy polskiej elektrowni jądrowej ”. część nr 3 - dostawa monitorów interaktywnych i urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku.

Powiat Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. Orzeszkowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 734 202 , fax. 586 734 191
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puck
    ul. Orzeszkowej 5
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 586 734 202, fax. 586 734 191
    REGON: 19168639000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.starostwo.puck.pl/m,86,starostwa.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu elektronicznego z podziałem na 3 części: część nr 1 - dostawa komputerów przenośnych wraz z systemem operacyjnym, komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym, monitorów komputerowych, dysków twardych. część nr 2 - dostawa sprzętu elektronicznego dla potrzeb utworzenia i wyposażenia Pracowni Programisty w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku w ramach projektu pn. „Nauka z Energią IV – utworzenie Pracowni Programisty na potrzeby rozwoju zawodowego przyszłych pracowników i wsparcia procesu inwestycyjnego budowy polskiej elektrowni jądrowej ”. część nr 3 - dostawa monitorów interaktywnych i urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Część nr 1 : a) Pierwsza część zamówienia dotyczy dostawy do Starostwa Powiatowego w Pucku: komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym w ilości 2 szt; komputerów stacjonarnych wraz z systemem operacyjnym w ilości 10 szt.; monitorów komputerowych w ilości 14 szt.; dysków twardych w ilości 6 szt. b) Specyfikację Techniczną w/w Sprzętu z wyspecyfikowaniem wymaganych przez Zamawiającego minimalnych parametrów przedstawiono w Załączniku Nr 1A do SIWZ, Uszczegółowienie „Formularza ofertowego” dla części I zamówienia, 2) Część nr 2: a) Druga część zamówienia dotyczy dostawy dla potrzeb utworzenia i wyposażenia Pracowni Programisty w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku w ramach projektu pn. „Nauka z Energią IV – utworzenie Pracowni Programisty na potrzeby rozwoju zawodowego przyszłych pracowników i wsparcia procesu inwestycyjnego budowy polskiej elektrowni jądrowej„: komputerów stacjonarnych w ilości 16 szt.; monitorów komputerowych w ilości 16 szt.; drukarki w ilości 1 szt.; monitora interaktywnego w ilości 1 szt.; b) Specyfikację Techniczną w/w Sprzętu z wyspecyfikowaniem wymaganych przez Zamawiającego minimalnych parametrów przedstawiono w Załączniku Nr 1B do SIWZ, Uszczegółowienie „Formularza ofertowego” dla części II zamówienia, 3) Część nr 3: a) Trzecia część zamówienia dotyczy dostawy do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Pucku: monitora interaktywnego 86” w ilości 1 szt.; monitora interaktywnego 75” w ilości 4 szt.; kserokopiarki w ilości 1 szt.;. b) Specyfikację Techniczną w/w Sprzętu z wyspecyfikowaniem wymaganych przez Zamawiającego minimalnych parametrów przedstawiono w Załączniku Nr 1C do SIWZ, Uszczegółowienie „Formularza ofertowego” dla części III zamówienia,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień skalania ofert, wypełnionego Oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, zwanego dalej Oświadczeniem stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca : 1) nie podlega wykluczeniu. 2. Wypełnione Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (spółki cywilne, konsorcja), Oświadczenie s potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (do wykorzystania wzór oświadczenia, który Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z Wykonawców składa odrębnie niniejsze oświadczenie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem lub w oryginale w formie dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione.. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach