Przetargi.pl
Dostawa sprzętu elektronicznego do budynku AGH

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2014-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu elektronicznego do budynku AGH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostarczenie, montaż i konfiguracja systemu nagłaśniającego sali wykładowej 103, dostarczenie i wymiana projektora multimedialnego w sali wykładowej 101-102 (część 101) oraz dostarczenie i montaż sprzętu komputerowego do obsługi istniejącej tablicy multimedialnej w sali wykładowej 101-102 (część 102) w budynku AGH przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju. 3.1. Zakres szczegółowy: 3.1.1. Sala wykładowa 103 - dostawa, montaż i konfiguracja systemu nagłaśniającego składającego się z: - wzmacniacza 5 kanałowego, - głośników naściennych - 3 pary, - bazy mikrofonów bezprzewodowych, - mikrofonu ręcznego, - nadajnika nagłownego (mikrofonu nagłownego); 3.1.2. Sala wykładowa 101-102 (część 101) - demontaż istniejącego projektora oraz dostawa, montaż nowego projektora multimedialnego do istniejącego uchwytu sufitowego. Uruchomienie i kalibracja z użytkowanym systemem multimedialnym. 3.1.3. Sala wykładowa 101-102 (część 102) - dostawa i montaż sprzętu komputerowego (typ desktop - 1 szt., laptop - 1 szt.) do obsługi tablicy multimedialnej. 3.2. Instalację teletechniczną i elektryczną w budynku należy wykonać tak, aby nie stanowiła zagrożenia bezpieczeństwa dla użytkowników. 3.3. Instalację wewnątrz budynku należy wykonać w sposób estetyczny wraz z usunięciem wszystkich uszkodzeń powstałych w trakcie montażu. 3.4. Wymagana jakość materiałów powinna być potwierdzona przez producenta przez zaświadczenie o jakości lub znakiem kontroli jakości zamieszczonym na opakowaniu lub innym równorzędnym dokumentem. 3.5. Całość elementów budowlanych, ściany wewnętrzne i zewnętrzne budynku, posadzki uszkodzone podczas prowadzenia robót należy doprowadzić do stanu sprzed remontu. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dane techniczne, parametry (minimalne) techniczne sprzętu oraz zakres prac montażowych zostały zawarte w Załączniku nr 8 do niniejszej specyfikacji - Specyfikacja Techniczna. 3.7. Zamawiający dopuszcza w ofercie inne urządzenia/sprzęt niż podane w Załączniku nr 8 Specyfikacja Techniczna pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w ST. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów uwiarygadniających parametry urządzeń/sprzętu. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do oferowanych urządzeń równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie autora wyznaczonych parametrów, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 3.8. Wykonawca zagwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia jest wolny od usterek materiałowych i związanych z wykonywaniem przez cały okres gwarancji. W przypadku stwierdzenia wady uniemożliwiającej wykorzystanie dostarczonego przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji, Wykonawca nieodpłatnie wymieni go na produkty wolne od wad. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia przed uszkodzeniem mechanicznym w trakcie transportu. 3.10. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje jego transport i rozładunek w siedzibie AGH przy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju na koszt Wykonawcy. 3.11. Dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: 4.1. wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt: minimum 3 lata, w tym okres gwarancji na lampę projektora (sala 101): minimum 1000 godzin pracy; 4.2. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na roboty instalacyjne: gwarancja: minimum 3 lata; okres rękojmi: minimum 12 miesięcy. 4.1. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji przedmiotu zamówienia usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją użytkowania. 4.2. Zamawiający może zgłaszać nieprawidłowe działanie przedmiotu zamówienia (awarię) w godz. 0800-1500 od poniedziałku do piątku. Zgłoszenia wad, usterek i zleceń serwisowych będą przesyłane za pomocą faksu, telefonu, poczty elektronicznej. 4.3. Wykonawca jest zobowiązany do przystąpienia do usunięcia awarii przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji o awarii. 4.4. Naprawy będą dokonywane w miejscu instalacji przedmiotu zamówienia. W przypadku niemożności dokonania naprawy na miejscu i konieczności dostarczenia przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego wskazanego przez Wykonawcę - koszty dostarczenia uszkodzonego przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego oraz z punktu serwisowego do miejsca instalacji pokrywa Wykonawca. 4.5. W razie, gdy naprawa przedmiotu zamówienia potrwa dłużej niż jeden dzień roboczy, Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy w następnym dniu urządzenie zastępcze o takich samych parametrach i standardach lub uzgodnione urządzenie o podobnej funkcjonalności. 4.6. W przypadku, gdy czas naprawy uszkodzonego przedmiotu zamówienia będzie dłuższy niż 2 tygodnie lub przedmiot zamówienia będzie wymagał naprawy po raz trzeci w czasie okresu gwarancyjnego, Wykonawca wymieni na własny koszt naprawiany przedmiot zamówienia na nowy, taki sam lub inny uzgodniony z Zamawiającym, o co najmniej takich samych parametrach, funkcjonalności i standardzie. 4.7.Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 4.8. Maksymalny termin odbioru reklamowanego towaru - do 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich kosztów transportu przedmiotu zamówienia (z siedziby AGH do siedziby Wykonawcy i z siedziby Wykonawcy do siedziby AGH), który został uznany jako podlegający reklamacji. Wykonawca zobowiązany jest także do usunięcia wad lub wymiany przedmiotu zamówienia na nowy w ciągu 7 dni od daty ich przekazania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19. Wymagania dotyczące wadium 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 08.12.2014 r. do godz. 9:00 . 5) Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno obejmować: a) uwarunkowania zawarte w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6) Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. do dnia 08.12.2014 r. do godz. 900. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania/ jego oferta zostanie odrzucona/. 8) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia stosownych dokumentów przedłużających wniesione wadium o nowy okres związania ofertą nie później niż w ostatnim dniu pierwotnego terminu okresu związania ofertą (dotyczy innych form niż pieniężna) - pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach