Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Mickiewicza w Lubartowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska 36
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 855 37 69 , fax. 81 855 37 69
- Data zamieszczenia: 2014-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Adama Mickiewicza w Lubartowie
ul. Lubelska 36 36
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 81 855 37 69, fax. 81 855 37 69
REGON: 43120599000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblioteka.lubartow.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie. Dostawa obejmuje: urządzenie wielofunkcyjne - 6 szt., niszczarka do dokumentów i CD - 6 szt., czytnik e - book - 6 szt., słuchawki przewodowe z mikrofonem - 4 szt., słuchawki przewodowe - 11 szt., dysk zewnętrzny - 6 szt., tablet - 6 szt., czytnik kart micro - 2 szt., telewizor - 1 szt., mocowanie obrotowo - uchylne do ściany - 1 szt., aparat fotograficzny - 1 szt., obiektyw - 1 szt., karta pamięci - 1 szt., torba na aparat., ładowarka akumulatorowa - 1 szt., Konsola Xbox One 4 GB - 1 szt., Kontroler przewodowy do Xbox one - 1 szt., gry na XboX one - 2 szt., Gry na PC - 3 szt., Listwy zasilające - 15 szt., zasilacz awaryjny UPS - 1 szt., pamięć sieciowa do zabezpieczania danych - 2 szt., Router WAN - 2 szt., Access Point - 3 szt., Stacja dokująca - 2 szt., Monitor - 2 szt., Klawiatura - 2 szt., mysz - 2 szt., Hub USB - 6 szt., Karta Wifi i USB mini - 4 szt., organizer kabli - 20 szt., listwy podłogowe do maskowania kabli - 20 szt., końcówki do listew podłogowych - 40 szt., komputer serwerowy - 1 szt., system kontroli 10 komputerów - 1 szt., wentylator stojący - 4 szt., wentylator biurkowy - 4 szt. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej służą jedynie do określenia parametrów technicznych tych urządzeń i materiałów, co oznacza, że zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301212005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1 200,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 01 grudnia 2014 r do godz.09:00. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z pózn. zm.5). Wadium wnoszone w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto zamawiającego nr 56 8707 0006 0031 0532 2000 0003. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono przelewem w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wadium musi znaleźć się na rachunku zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych dopuszczalnych formach wymienionych w art.45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy p.z.p. powinno być złożone w siedzibie zamawiającego w miejscu składania ofert w oddzielnej kopercie oznaczonej danymi wykonawcy oraz napisem:Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie.Wadium złożone w pozostałych dopuszczalnych formach musi zawierać zobowiązanie zgodne z art.46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art.46 ustawy p.z.p
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biblioteka.lubartow.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa standardowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/13-2016/DOP-a)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów biurowych i tonerów do drukarek dla SP ZOZ Kraśnik..
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego do drukowania i kopiowania dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie (nr sprawy WL.2370.63.2015)
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa artykułów biurowych i tonerów do drukarek dla SP ZOZ Kraśnik.
Dodano: 2015-07-06 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/16-2014/DOP-a)
Dodano: 2014-08-13 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/13-2014/DOP-a)
Dodano: 2014-05-23 - Dostawa kopiarek cyfrowych [OP-IV.272.128.2013.WIR].
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa i uruchomienie kopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Lublin
Dodano: 2010-11-03 - Dostawa pięciu sztuk urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2010-01-28 - Dostawa i zainstalowanie monochromatycznej kserokopiarki cyfrowej formatu A0 wyposażonej w funkcje drukowania oraz skanowania w sieci na potrzeby Urzędu Miasta Lublin
Dodano: 2009-11-13