Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
- Data zamieszczenia: 2010-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
Pl. Łokietka 1 1
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
REGON: 00059419800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i uruchomienie kopiarek na potrzeby Urzędu Miasta Lublin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: 1.Dostawę do siedziby Zamawiającego 4 szt. fabrycznie nowych kopiarek kolorowych oraz 1 szt. fabrycznie nowej kopiarki monochromatycznej. 2.Uruchomienie i skonfigurowanie dostarczonego sprzętu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 3.Przeszkolenie do 4 osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie administrowania oraz zarządzania urządzeniami i przekazanie haseł serwisowych niezbędnych do takiego zarządzania. 4.Przeprowadzenie w obecności przedstawicieli Zamawiającego testów potwierdzających uzyskanie ustalonych z Zamawiającym wymagań. 5.Przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników (maksymalnie dla 10 osób) z zakresu obsługi kopiarek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301212005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa standardowych urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/13-2016/DOP-a)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów biurowych i tonerów do drukarek dla SP ZOZ Kraśnik..
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego do drukowania i kopiowania dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie (nr sprawy WL.2370.63.2015)
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa artykułów biurowych i tonerów do drukarek dla SP ZOZ Kraśnik.
Dodano: 2015-07-06 - Dostawa sprzętu elektronicznego dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lubartowie
Dodano: 2014-11-21 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/16-2014/DOP-a)
Dodano: 2014-08-13 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/13-2014/DOP-a)
Dodano: 2014-05-23 - Dostawa kopiarek cyfrowych [OP-IV.272.128.2013.WIR].
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa pięciu sztuk urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2010-01-28 - Dostawa i zainstalowanie monochromatycznej kserokopiarki cyfrowej formatu A0 wyposażonej w funkcje drukowania oraz skanowania w sieci na potrzeby Urzędu Miasta Lublin
Dodano: 2009-11-13