Przetargi.pl
Dostawa sprzętu elektromechanicznego do pracowni kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Mikołowskiego w ramach realizacji projektu pn. „Nowoczesna Szkoła – modernizacja i doposażenie pracowni, laboratoriów i sal dydaktycznych szkół Powiatu Mikołowskiego”

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2018-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu elektromechanicznego do pracowni kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Mikołowskiego w ramach realizacji projektu pn. „Nowoczesna Szkoła – modernizacja i doposażenie pracowni, laboratoriów i sal dydaktycznych szkół Powiatu Mikołowskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektromechanicznego do pracowni kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Mikołowskiego w ramach realizacji Projektu pn. „Nowoczesna Szkoła – modernizacja i doposażenie pracowni, laboratoriów i sal dydaktycznych szkół Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Sprzęt będzie dostarczany do trzech szkół ponadgimnazjalnych: 1. Zespół Szkół Technicznych w Mikołowie ,ul.Rybnicka 44, 43-190 Mikołów; 2. Zespół Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych w Łaziskach Górnych, ul. Chopina 11, 43-170 Łaziska Górne; 3. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, ul. Dworcowa 1, 43-178 Ornontowice. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż i uruchomienie: 1. Stanowiska do badania serwomechanizmów z hamownią elektromagnetyczną i akcesoriami pomiarowymi – 1 kpl. 2. Stanowiska do badania silnika prądu stałego- 1 kpl. 3. Stanowiska do testowania serwonapędu z silnikiem uniwersalnym – 1 kpl. 4. Stanowiska do testowania silników asynchronicznych prądu trójfazowego – 1 kpl. 5. Stanowiska do badania silnika synchronicznego – 1 kpl. 6. Multimetr cyfrowy uniwersalny – 1 kpl. 7. Reflektometr przewodów miedzianych – 1 kpl. 8. Zestaw edukacyjny bazowy do wykonywania ćwiczeń z elektrotechniki, elektroniki analogowej i cyfrowej wraz z zestawem przewodów – 4 zestawy; 9. Zestaw edukacyjny do wykonywania ćwiczeń z elektrotechniki, elektroniki analogowej i cyfrowej współpracujący z zestawem edukacyjnym bazowym wymienionym w punkcie 8 – 1 zestaw; 10. Wielofunkcyjny zestaw przyrządów i narzędzi do badania elektronicznych układów analogowych i cyfrowych: 10.1 Zestaw wielofunkcyjnych mierników mocy – 3 zestawy 10.2 Zestaw multimetrów cyfrowych- 10 zestawów 10.3 Zestaw watomierzy analogowych – 2 zestawy 10.4 Zestaw stacji lutowniczych – 6 zestawów 11. Wielofunkcyjny zestaw mostków pomiarowych: 11. 1 Zestaw mostków pomiarowych THOMPSONA – 2 zestawy 11.2 Zestaw mostków pomiarowych WHEATSTONE'A – 2 zestawy 11.3 Zestaw mostków pomiarowych RLC – 3 zestawy 12. Zestaw do wizualizacji sygnałów elektrycznych: 12.1 Zestaw generatorów funkcyjnych – 4 zestawy 12.2 Zestaw oscyloskopów cyfrowych – 1 zestaw 13. Niskonapięciowy moduł sterowania – 2 zestawy 14. Zestaw przyrządów do pomiaru – 1 zestaw 15. Stanowisko dydaktyczne techniki łączenia rur – 1 komplet 16. Instalacja kolektora słonecznego – 1 komplet 17. Zestaw do symulacji procesów przemysłowych – 4 komplety 18. Stanowisko do programowania i obsługi układów manipulacyjnych – 1 sztuka 19. Stanowisko do programowania sterownika PLC składające się z: sterownika PLC, oprogramowania narzędziowego, panelu operatorskiego, zadajników sygnałów binarnych – 8 zestawów 20. Stanowisko montażu układów pneumatycznych – 4 zestawy 21. Stanowisko montażu układów elektropneumatycznych- 4 zestawy 22. Sprężarka cichobieżna – 1 sztuka 23. Narzędzia pomiarowe – 1 komplet 24. Sensoryka systemów pojazdowych- 1 komplet 25. Aktoryka systemów pojazdowych – 1 komplet 26. Układy zapłonowe pojazdów – 1 komplet 27. System klimatyzacji – 1komplet
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik: załączniki: nr 1.1.( dla części 1), zał. Nr 1.2 ( dla części 2), zał. Nr 1.3( dla części 3), zał. Nr 1.4 ( dla części 4 ), zał. Nr 1.5 ( dla części 5), zał. Nr 1.6 ( dla części 6) , zał. Nr 1.7 ( dla części 7) , zał. nr 1.8. ( dla części 8) do SIWZ i formularzami cenowymi ( załączniki: nr 5.1 ( dla części 1), nr 5.2 ( dla części 2); nr 5.3 ( dla części 3),nr 5.4 ( dla części 4), nr 5.5.( dla części 5), nr 5.6 ( dla części 6), nr 5.7( dla części 7) , nr 5.8 do SIWZ ( dla części 8) do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach