Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa sprzętu weterynaryjno-laboratoryjnego, stołów weterynaryjnych, mebli i sprzętu do badań specjalistycznych do ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa sprzętu weterynaryjno-laboratoryjnego, stołów weterynaryjnych, mebli i sprzętu do badań specjalistycznych do ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu weterynaryjno-laboratoryjnego, stołów weterynaryjnych, mebli i sprzętu do badań specjalistycznych do ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek i montaż następującego sprzętu: 1. Mieszadełka magnetyczne z wysokoenergetycznego tworzywa 13x 30mm pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 3 zestawy. 2. Minimieszadło magnetyczne, płyta grzejna z powłoką ceramiczną do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka. 3. Rozdzielacze Squiba z podziałką i z zaworem prostym 1000ml do pracowni weterynarii w ZSP Ornontowice 2 szt. 4. Waga laboratoryjna do pracowni weterynarii w ZSP Ornontowice 1szt. 5. Pierścień chromowany zamknięty o średnicy 150mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 szt. 6. Cylindry miarowe kl. B – wysokie ze stopką z PP 100mldo pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 4 szt. 7. Lejki ze szkła wapniowo - sodowego śr. 40mm, dł. 40mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 szt. 8. Szalki Petriego szklane 50 mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw. 9. Szalki Petriego szklane 100mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw. 10. Szalki Petriego szklane 150mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw. 11. Zlewki szklane z wylewem wysokie 400ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw. 12. Zlewki szklane z wylewem wysokie 2000ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw 13. Zlewki szklane z wylewem niskie 400ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw 14. . Zlewki szklane z wylewem niskie 2000ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw. 15. Szkiełka mikroskopowe podstawowe do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 10 zestawów. 16. Próbówki typu Eppendorf 2,0 ml w komplecie po 1000 do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 50 kompletów. 17. Zestaw do szycia chirurgicznego do pracowni weterynarii w ZSP Ornontowice 55 zestawów. 18. Zestaw mebli i stołów laboratoryjnych do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice – 1 zestaw. 19. EKG weterynaryjne do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka. 20. Mikorskop Delta Optical Genetic pro Bino lub równoważny do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 5 sztuk. 21. Analizator moczu zwierząt do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka 22. Wirówka do badania moczu zwietrzą do pracowni weterynarii w ZSP Ornontowice 1 sztuka. 23. Półautomatyczny analizator biochemiczny weterynaryjny do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka. 24. Fantom psa typu ”Casper” lub równoważny do pracowni weterynarii w ZSP Ornontowice 1 sztuka. 25. Termometr dla zwierząt do pracowni weterynarii w ZSP Ornontowice 1 sztuka. Kody CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33100000-1 - Urządzenia medyczne 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne 39151200-7 - Stoły robocze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (część 1) i/lub Załącznik nr 1a (część 2) i/lub Załącznik nr 1b (część 3) i formularzem cenowym (zał. Nr 5 – dot. części 1, zał. Nr 5a – dot. części 2, zał. Nr 5b – dot. Części 3) do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert: 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2. Dokumenty i oświadczenia o których mowa w punkcie 2.1. nie składa się wraz z ofertą i formularzem ofertowym. 2.3. Zamawiający dopuszcza przekazywania dokumentów o których mowa w punkcie 2.1. w formie elektronicznej, bądź środkami komunikacji elektronicznej. Dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dodatkowych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. 5. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach