Powiat Lubiński ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Jana Kilińskiego 12b
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 746 71 00 , fax. 76 746 71 01
- Data zamieszczenia: 2010-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubiński
ul. Jana Kilińskiego 12b 12b
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 76 746 71 00, fax. 76 746 71 01
REGON: 39064722200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl : tel.(76) 746 71 50, (76) 746 71 10, (76) 746 71 96,
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu dydaktycznego dla czterech pracowni Szkolnych Ośrodków Karier w szkołach ponadgimnazjalnych podległych Powiatowi Lubińskiemu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie realizowane jest na podstawie projektu pt.Era inżyniera-programy rozwojowe dla licealistów Powiatu Lubińskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu dydaktycznego: -4 szt. tablic interaktywnych, -4 szt. projektorów multimedialnych, -4 szt. komputerów przenośnych, -4 zestawów głośników, -4 szt. mikrofonów. Wyposażeniem będą objęte cztery pracownie Szkolnych Ośrodków Karier w następujących szkołach podległych Powiatowi Lubińskiemu: 1) I LO w Lubinie, ul. M. Kopernika 7, 2) II LO w Lubinie, Al. Niepodległości 31, 3) IV LO w Lubinie, ul. Szpakowa 1, 4) V LO w Lubinie, ul. Edukacji Narodowej 6. Uszczegółowiony zakres przedmiotu zamówienia został zwarty w specyfikacji technicznej zamówienia, stanowiącej załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej siwz. Dopuszczalny jest sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach, a niżeli wymagania określone przez Zamawiającego. Zastrzega się, że wszystkie wskazania dotyczące nazw należy rozumieć, jako określenia wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówieniach publicznych, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego usługi i dostawy w niniejszym zamówieniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Minimalna gwarancja wymagana przez zamawiającego na przedmiot zamówienia została określona w załączniku nr 7 do siwz. Wykonawca przeprowadzi minimum 4 godzinne szkolenie z zakresu użytkowania sprzętu dydaktycznego w szczególności tablicy interaktywnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup urządzeń edukacyjnych na ścieżkę przyrodniczą wzdłuż rowu skórnego, wykonywaną w ramach Działania 4,7 w Priorytecie 4 Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 nr projektu WND-RPDS.04.07.00-02-015/ 13 pn.: Upowszechnianie edukacji ekologicznej w zakresie ochrony obszarów Natura 2000 w gminie Żmigród
Dodano: 2014-01-13 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego, audiowizualnego, elektronicznego, artykułów biurowych oraz materiałów reklamowych potrzebnych do realizacji zajęć edukacyjnych w ramach projektu -Gimnazjum w Chocianowie - szansą na sukces.
Dodano: 2013-06-27 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego, audiowizualnego, elektronicznego, artykułów biurowych oraz materiałów reklamowych potrzebnych do realizacji zajęć edukacyjnych w ramach projektu -Gimnazjum w Chocianowie - szansą na sukces.
Dodano: 2013-06-04 - Zakup doposażenia Pracowni Korekcyjno - Kompensacyjnych w sprzęt i materiały w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym
Dodano: 2011-11-23 - Zakup doposażenia Pracowni Korekcyjno - Kompensacyjnych w sprzęt i materiały w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym
Dodano: 2011-11-14 - Dostawa brykieciarki hydraulicznej w ramach zestawu edukacyjnego Odnawialne źródła energii na potrzeby realizacji projektu Zarządzanie i inżynieria produkcji - nowa oferta edukacyjna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu projekt realizowany w ramach poddziałania 4.1.1 POKL (czas realizacji projektu 1.12.2009 - 31.03.2014 r.). RAP/55/2011
Dodano: 2011-05-25 - Wyposażenie kompleksu pracowni kompensacyjno - korekcyjnych w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym
Dodano: 2010-10-19 - Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu dydaktycznego dla czterech pracowni Szkolnych Ośrodków Karier w szkołach ponadgimnazjalnych podległych Powiatowi Lubińskiemu.
Dodano: 2010-10-04