Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 184 426 488 , fax. 184 426 345
- Data zamieszczenia: 2020-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu
ul. Wiśniowieckiego 136
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 184 426 488, fax. 184 426 345
REGON: 49189900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.nowy-sacz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu do utrzymania dróg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do bieżącego utrzymania dróg: a. Część I – dostawa remontera typu patcher b. Część II – dostawa malowarki drogowej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. 3. Sprzęt należy dostarczyć do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu. 4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek oraz rozładunek, a także uruchomienie sprzętu oraz przeszkolenie pracowników z obsługi (min. po 2 osoby dla każdego sprzętu). Dodatkowo w ramach zamówienia na remonter należy dokonać jego montażu na podwoziu (samochód MAN TGA). 5. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady fizyczne dostarczonego wyposażenia. Przez wady fizyczne rozumie się w szczególności niezgodność dostarczonego sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia. 6. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i kompletny, a także musi posiadać zestaw wymaganych prawem dokumentów (atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, instrukcje montażu i obsługi itp.). 7. Wykonawca musi zagwarantować serwis dostarczonego sprzętu w okresie eksploatacji w siedzibie Zamawiającego (w tym możliwość ewentualnych napraw dostarczonego sprzętu, wymiany części eksploatacyjnych itp.). Dane autoryzowanych punktów serwisowych Wykonawca wskaże do protokołu odbioru sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34920000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ) 2. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kosiarki na ramieniu hydraulicznym wraz z osprzętem
Dodano: 2020-10-08 - Dostawa kosiarki na ramieniu hydraulicznym wraz z osprzętem
Dodano: 2020-06-03 - Dostawa kosiarki na ramieniu hydraulicznym wraz z osprzętem
Dodano: 2020-05-05 - „Dostawa fabrycznie nowego remontera do nawierzchni dla Powiatowego Zarządu Dróg w Tarnowie z/s w Zgłobicach.”
Dodano: 2020-03-11 - „Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu rozkładarki kołowej do masy bitumicznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie”
Dodano: 2019-10-10