Przetargi.pl
Dostawa sprzętu do niszczenia informacji niejawnych oraz oleju do konserwacji noży tnących w niszczarkach

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    Krakowska 11 B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu do niszczenia informacji niejawnych oraz oleju do konserwacji noży tnących w niszczarkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do niszczenia informacji niejawnych. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i wolny od wad, dostarczony w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi wraz z ulotką informacyjną lub etykietą potwierdzającą wymagany opis przedmiotu zamówienia, ilość, rodzaj, parametry oraz jego przeznaczenie. 3. Przedmiot zamówienia nie może nosić śladów używania i uszkodzenia. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia może być realizowana w dni będące dla Zamawiającego dniami roboczymi (od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo uznanych za wolne od pracy) w godzinach od 8.00 do 14.00 po wcześniejszy uzgodnieniu terminu odbioru z Zamawiającym. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony przedmiotu zamówienia po cenach jednostkowych podanych w Formularzu kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 1A). 7. Wykonawca zabezpiecza przedmiot zamówienia na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za jego dostawę do momentu odbioru. 8. Wykonawca ponosi koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia pod wskazany adres, oraz w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do rozładunku towaru. 9. W razie stwierdzenia wady podczas odbioru Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na nowy w ciągu 7 dni od dnia odmowy dokonania odbioru, przy czym w razie stwierdzenia podczas odbioru wady ilościowej Wykonawca w tym terminie zobowiązuje się dostarczyć brakujący przedmiot zamówienia. 10. W przypadku stwierdzenia wady w okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub wymiany przedmiotu zamówienia na nowy wolny od wad w terminie 7 dni od zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej, elektronicznej lub faksem. Podstawą wykonania naprawy gwarancyjnej lub wymiany będzie faktura za zakupiony przedmiot zamówienia. 11. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. 12. W przypadku stwierdzenia wady w okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub wymiany przedmiotu zamówienia na nowy wolny od wad w terminie 7 dni od zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej, elektronicznej lub faksem. Podstawą wykonania naprawy gwarancyjnej lub wymiany będzie faktura za zakupiony towar.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191400-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach