Powiat Szczecinecki ogłasza przetarg
- Adres: 78-400 Szczecinek, Warcisława IV
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 94 37 292 00 , fax. +48 94 37 292 56
- Data zamieszczenia: 2017-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Szczecinecki
Warcisława IV 16
78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. +48 94 37 292 00, fax. +48 94 37 292 56
REGON: 330920977 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatszczecinecki.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu biurowego i komputerowego do jednostek oświatowych Powiatu Szczecineckiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego i komputerowego do jednostek oświatowych Powiatu Szczecineckiego w ramach projektu pn. „Dobry klimat dla zawodowców” – wsparcie szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie Powiatu Szczecineckiego”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej VIII Edukacja, Działanie 8.9 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego oraz projektu „Mówię bez słów” – wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się uczniów z upośledzeniem umysłowym niemówiących lub posługujących się mową w ograniczonym stopniu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej VIII EDUKACJA Działanie 8.5 Upowszechnienie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020, zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ i jej załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie precyzuje się
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy wraz z załączonymi cenami jednostkowymi, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2.Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby/osób upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem/ lub dokument z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy (np. KRS, odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 3 Dokumenty dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane szczegółowo w SIWZ. 4.Oświadczenie Wykonawcy o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego – wg wzoru załączonego do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, papierniczych oraz okładek i kalendarzy na 2024 rok dla 17 WOG w Koszalinie oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu (3 zadania).
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa artykułów administracyjno-biurowych, papierniczych, archiwizacyjnych, wyposażenia biurowego oraz kalendarzy na 2024 r. dla 17 WOG w Koszalinie ( 5 zadań)
Dodano: 2023-08-16 - DOSTAWA – ARTYKUŁY BIUROWE
Dodano: 2023-07-08 - Dostawa artykułów biurowych, koszy i innych pojemników dla potrzeb SPSK nr 1 PUM
Dodano: 2023-04-20 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o.
Dodano: 2022-12-28 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o.
Dodano: 2022-12-08 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych do Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o.
Dodano: 2022-07-20 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2021-03-31 - Dostawa materiałów biurowych i materiałów do eksperymentów z zakresu biologii mikroskopowej i anatomii roślin do badań prowadzonych w ramach Centrum Biologii Molekularnej i Biotechnologii jako SPUB dofinansowanego ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego (dotacja celowa).
Dodano: 2020-11-20 - Dostawę artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i dysków dla SPSZOZ „Zdroje” w pakietach .
Dodano: 2020-07-01