Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego ogłasza przetarg
- Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Gałczyńskiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4553593 , fax. 032 4547133 w. 114
- Data zamieszczenia: 2014-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego
ul. Gałczyńskiego 1 1
44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
tel. 032 4553593, fax. 032 4547133 w. 114
REGON: 27761068900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku.wodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu audiowizualnego i multimedialnego dla projektu partnerskiego Leonardo da Vinci. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu audiowizualnego i multimedialnego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego dla potrzeb Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego, realizującego projekt partnerski LdV pt. Underground in the cloud o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: tablet multimedialny - 2 szt., ultrabook - 1 szt., interaktywne pióro z funkcją tabletu - 1 szt., skaner ręczny - 1 szt., laptop typ I - 1 szt., laptop typ II - 1 szt., kamera cyfrowa - 1 szt., lampa wideo na podczerwień z zasilaniem bateryjnym - 1 szt., statyw - 1szt., plecak - 1 szt., urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Dostawa musi być realizowana na koszt wykonawcy, bezpośrednio do Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim przy ulicy Gałczyńskiego 1 w godzinach pracy placówki. 2.Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 3.Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy z wyjątkiem długości okresu indywidualnie ujętego w specyfikacji, a na materiały eksploatacyjne na okres 12 miesięcy, zgodnie ze złożonym Oświadczeniem o warunkach gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://cku.bip.powiatwodzislawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-03-01 - Zakup tuszy, taśm, tonerów i elementów grzewczych
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa artykułów biurowych (3)
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa artykułów biurowych (2)
Dodano: 2015-12-14 - Zakup tuszy, taśm, tonerów i elementów grzewczych
Dodano: 2015-03-12 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2015-02-27 - Dostawy tonerów i tuszy
Dodano: 2015-01-28 - Dostawa artykułów biurowych (3)
Dodano: 2014-09-24 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych: tuszy i tonerów do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2014-09-19 - Zakup tuszy, taśm, tonerów, elementów grzewczych do drukarek komputerowych
Dodano: 2014-07-07