Przetargi.pl
Dostawa sprzętu, akcesoriów, części i narzędzi łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 6021

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261847581, fax. 261847577
    REGON: 146268471
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu, akcesoriów, części i narzędzi łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu, akcesoriów, części i narzędzi łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 602 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku Nr 2.1. do 2.4. SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 2 oraz 2.1 – 2.4 treści SIWZ 4. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. 6. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 2 oraz 2.1. – 2.4. do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 7. ZAMAWIAJĄCY wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia oznakowany był kodem kreskowym - zgodnie z DECYZJĄ Nr 3/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. 8. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. 9. WYKONAWCA zobowiązany jest do dostarczenia wraz z asortymentem: a) faktur i protokołów przyjęcia - przekazania /dotyczy części I/ - dwóch faktur (pozycje oraz nazewnictwo w fakturach musza być zgodna ze złożoną ofertą, faktura nr 1 dotyczy pozycji od 1 do 17 oraz od 31 do 37, faktura 2 dotyczy pozycji od 18 do 30); - dwa protokoły przyjęcia – przekazania ( pozycje oraz nazewnictwo w protokołach muszą być zgodne ze złożoną ofertą, protokół nr 1 zgodny z fakturą nr 1 oraz protokół nr 2 zgodny z fakturą nr 2). /dotyczy pozostałych części/ - faktury (pozycje oraz nazewnictwo musza być zgodne ze złożona ofertą); - protokół przyjęcia przekazania (pozycje oraz nazewnictwo w protokołach musza być zgodne ze złożoną ofertą). b) kart gwarancyjnych na każdy produkt – karta musi zawierać niżej wymienione dane: - nazwa wykonawcy/ gwaranta, - nazwa produktu, - kod produktu (oznaczenie producenta), - wyszczególnione numery fabryczne (jeśli są nadane przez producenta), - ilość, - okres gwarancji, - dane kontaktowe w przypadku reklamacji (adres, nr telefonu, e-mail), - pieczęć firmowa wykonawcy / gwaranta 10. Przy dostawie asortymentu musi być obecny przedstawiciel WYKONAWCY. 11. Podstawą przyjęcia przedmiotu zamówienia do magazynu będzie protokół przyjęcia - przekazania 12. Miejsce dostawy /dla części I zamówienia od pozycji 18 do pozycji 30/ Magazyn nr 4 Jednostki Wojskowej Nr 6021 ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa /dla części I od pozycji 1 do 17 oraz od pozycji 31 do 37 , II, III, IV zamówienia/ Magazyn łączności i informatyki Jednostki Wojskowej Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa. 13. Okres gwarancyjny od 24 miesięcy do 60 miesięcy liczony od dnia przyjęcia asortymentu do magazynu. WYKONAWCA gwarantuje przez pełen okres gwarancji sprawne i bezawaryjne działanie zamówionego asortymentu. Reklamacje dotyczące stwierdzonych wad oraz awarii załatwione będą z należytą starannością, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej niniejszego zamówienia w terminie 3 dni od daty zgłoszenia przez użytkownika w formie telefoniczne lub e-mail. W przypadku awarii informatycznych nośników danych WYKONAWCA zobowiązany jest do wymiany na nowy. Informatyczny nośnik danych, który uległ awarii pozostaje u ZAMAWIAJĄCEGO. 14. Termin dostawy musi być ustalony z osobami wyznaczonymi do kontaktów. WYKONAWCA planując termin dostawy musi uwzględnić termin od poniedziałku do piątku (nie uwzględniając dni świątecznych) w godz. 07.30 - 14.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY wymaga wniesienia wadium w niżej wymienionej wysokości: - 6 600,00 zł /dotyczy części I zamówienia/, - 36,00 zł /dotyczy części II zamówienia/, - 900,00 zł /dotyczy części III zamówienia/, - 1 600,00 zł /dotyczy części IV zamówienia/, Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowych, d) gwarancja ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe , na każde pisemne żądanie zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty ZAMAWIAJĄCEMU pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt. 2 ppkt a) – e), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kancelarii jawnej Jednostki Wojskowej Nr 6021, w dni robocze od p[poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 z dokładnym opisem w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie „WADIUM – SPRAWA NUMER: 18/2018/PN/Ł” Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO: Bank NBP O/WARSZAWA, konto Nr 38 1010 1010 0037 7913 9120 0000 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeśli w podanym terminie tj.: 28.03.2018 r. do godz. 11:00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. Oferta WYKONAWCY, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie uznana za odrzuconą. ZAMAWIAJĄCY dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta WYKONAWCÓW, o których mowa w ust. 13, została wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach