Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
- Data zamieszczenia: 2017-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
Żwirki i Wigury 9/13
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 261847581, fax. 261847577
REGON: 146268471 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: obrona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu, akcesoriów, części i materiałów łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 6021, - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu, akcesoriów, części i materiałów łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30200000-1, 32400000-7, 30237250-6 2. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 1 oraz Nr 2.1-2.4 treści SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach Nr 1 oraz Nr 2.1-2.4. do SIWZ. Wszelkie wymagania związane z realizacją przedmiotowego zamówienia określa załącznik N 5 do SIWZ. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski, posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych, ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby dostarczony asortyment był z bieżącej produkcji z 2017 r. [dotyczy IV części zamówienia]. 5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda część będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach od 2.1 do 2.4 do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 6. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia oznakowany był kodem kreskowym zgodnie z DECYZJĄ Nr 3/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do RON. 7. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, europejskim ocenom technicznym, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. 8. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych. 9. WYKONAWCA zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółową specyfikację do każdego oferowanego produktu tzn. kartę techniczną produktu z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany produkt posiada takie same parametry techniczne co w opisie przedmiotu zamówienia /tabela, załącznik Nr 1 do SIWZ/ lub lepsze. Karty techniczne produktu stanowią treść /element/ oferty – nie podlegające uzupełnieniu zgodnie z dyspozycją art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Niezałączenie do oferty ww. wymaganych dokumentów, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. ZAMAWIAJĄCY wymaga wniesienia wadium w niżej wymienionej wysokości: 7 000,00 zł. /dotyczy części I zamówienia/, 75,00 zł. /dotyczy części II zamówienia/, 680,00 zł. /dotyczy części III zamówienia/, 1450,00 zł. /dotyczy części IV zamówienia/. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty ZAMAWIAJĄCEMU pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 - 5, należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej Nr 6021, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. z dokładnym opisem w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie „WADIUM – SPRAWA NUMER: 64/2017/PN/Ł” 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO: Bank NBP O/WARSZAWA, konto Nr 38 1010 1010 0037 7913 9120 0000 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: 15.09.2017r. do godz. 11.00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. 7. WYKONAWCA, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. ZAMAWIAJĄCY dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów przenośnych, zestawów komputerowych, monitorów interaktywnych, drukarek i kserokopiarki.
Dodano: 2024-07-11 - Utworzenie integracyjnego centrum przestrzeni robotycznej, programowania i kreowania treści multimedialnych w Domu Kultury w Kozienicach
Dodano: 2024-07-11 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa sprzętu IT
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2024-06-19 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2024-06-05 - Dostawę sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-05-27 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2024-05-23 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów sieciowych oraz spawarek światłowodowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
Dodano: 2024-04-26