Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU AGD

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU AGD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowego (nieużywanego) sprzętu AGD, wyszczególnionego w Formularzu cenowym – zał. nr 4 do SIWZ oraz w opisach przedmiotu zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ, do magazynów znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 8 zadań: Zadanie nr 1 – Sprzęt stołowo - kuchenny drobny Zadanie nr 2 – Sprzęt kuchenny drobny Zadanie nr 3 – Sprzęt elektryczny i gazowy Zadanie nr 4 – Sprzęt chłodniczy Zadanie nr 5 – Sprzęt AGD ekspresy, czajniki, młynki Zadanie nr 6 – Sprzęt chłodniczy specjalistyczny- kurtyny do komór Zadanie nr 7 – Wentylatory dla sł. Infrastruktury Zadanie nr 8 – Klimatyzatory dla sł. Infrastruktury Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których Wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych pakietów muszą być kompletne. 3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji do wysokości kwoty brutto: - dla Zadania nr 1 – 14 000,00 zł - dla Zadania nr 2 – 50 000,00 zł - dla Zadania nr 3 – 7 000,00 zł - dla Zadania nr 4 – 19 000,00 zł - dla Zadania nr 5 – 14 000,00 zł - dla Zadania nr 6 – 2 500,00 zł - dla Zadania nr 8 – 24 000,00 zł Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 10.12.2020r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 4 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 4. Minimalne wymagane parametry przedmiotu zamówienia znajdują się w opisach przedmiotu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ. Zakres zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym - zał. nr 4 do SIWZ. Wymagania dotyczące realizacji umowy, w tym kar i gwarancji zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekcie umowy. 5. Zamawiający zastrzega, że ilość i wartość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości towaru. Zmiana ta wymagać będzie zachowania formy pisemnej. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił kolumnę nr 5 Formularza cenowego. Na tej podstawie Zamawiający oceni, czy oferowany asortyment jest zgodny z żądanym. Jeśli Wykonawca nie wypełni kolumny nr 5, jego oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych w przedmiocie zamówienia, tj. o parametrach takich samych lub lepszych od wskazanych z nazwy, przy czym Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 6. Należność za przedmiot zamówienia będzie opłacona przez Zamawiającego w terminie 30 dni, na podstawie przyjętego towaru oraz faktury wystawianej przez Wykonawcę. 7. Klasyfikacja głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV: 39220000-0, 39221000-7, 39717100-2, 39717000-1 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39220000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według zał. nr 1 do SIWZ; - wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – według zał. nr 4 do SIWZ. 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach