I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Jedności Robotniczej 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8342138 , fax. 076 8342138
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie
ul. Jedności Robotniczej 10 10
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8342138, fax. 076 8342138
REGON: 39100961800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo1glogow.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa specjalistycznych pomocy szkolnych do zajęć realizowanych w Projekcie pn. Równe szanse dla wszystkich w roku szkolnym 2009/2010 w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy specjalistycznych pomocy szkolnych do zajęć realizowanych w Projekcie pn. Równe szanse dla wszystkich w roku szkolnym 2009/2010 w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391620005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), tj.: 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). 3.wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 brutto każda. Za dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna dostawy pomocy naukowych lub/i dydaktycznych z zakresu nauczania przedmiotów: chemia i/lub fizyka i/lub biologia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku dostarczenia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winno ono posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów, dokonanej w terminie jak wyżej. 2.aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ, 4.oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 pkt. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1 oraz 6.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymienione powyżej, powinny być wystawione w terminach określonych w § 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo1.glogow.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych z rezerwy celowej 0,4 % subwencji ogólnej na rok 2013. MEN do gabinetów fizyki, biologii, sprzętu sportowego oraz sprzętu multimedialnego, laptopów na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Jeleniej Górze
Dodano: 2013-12-02 - AM/AZ/PN-81/12 Dostawa Fantomów, określonych w zał. 2 do Siwz, do Katedry i Zakładu Medycyny Rodzinnej Akademii Medycznej we Wrocławiu, ul. Syrokomli 1, 51-141 Wrocław
Dodano: 2012-08-10 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Realizacja programów rozwojowych szkół gimnazjalnych w Gminie Polkowice
Dodano: 2012-01-30 - AM / AZ / PN - 132 / 10 Dostawa 3 szt. Fantomów do resuscytacji o parametrach określonych w zał. nr 2 do Siwz do Zakładu Nauki Zawodu Wydziału Nauk o Zdrowiu Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. K. Bartla 5
Dodano: 2010-11-30 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA GABINETÓW DYDAKTYCZNYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 I GIMNAZJUM NR 2 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU: MODERNIZACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W LUBANIU
Dodano: 2010-10-20 - Dostawa specjalistycznych pomocy szkolnych do zajęć realizowanych w Projekcie pn. Równe szanse dla wszystkich w roku szkolnym 2010/2011 w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Krzywoustego w Głogowie
Dodano: 2010-08-16 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA GABINETÓW DYDAKTYCZNYCH DLA GIMNAZJUM NR 3 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PLANOWANEGO DO REALIZACJI ZE ŚRODKÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013
Dodano: 2009-12-28 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA GABINETÓW DYDAKTYCZNYCH DLA GIMNAZJUM NR 3 W LUBANIU W RAMACH PROJEKTU MODERNIZACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH PLANOWANEGO DO REALIZACJI ZE ŚRODKÓW REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO DLA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO NA LATA 2007-2013
Dodano: 2009-12-09