Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w roku 2017

Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27400 Ostrowiec Świętokrzyski, Sudół
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 653 149 , fax. 412 651 429
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ostrowiec Świętokrzyski
    Sudół 216
    27400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 653 149, fax. 412 651 429
    REGON: 29002003500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w roku 2017. Sorty mundurowe powinny cechować się, jakością i wzornictwem gwarantującymi uzyskanie przez Wykonawcę „Świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych" wydanego przez Ośrodek Rozwojowo- Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu. Realizacja przedmiotu zamówienia w czasie określonym umową będzie następowała sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Ilości poszczególnych sortów mundurowych wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) są wielkościami szacunkowymi i mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi udzielić, co najmniej 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru sortów mundurowych przez Zamawiającego. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający, po ocenie złożonych ofert będzie miał wątpliwości co do wyboru odpowiednich sortów BHP, wezwie Wykonawców do złożenia w terminie do 5 dni roboczych pojedynczych egzemplarzy konkretnych sortów BHP (próbki). Wykonawca, który nie złoży w ww. terminie żądanych próbek może zostać wykluczony z postępowania. Po ocenie, próbki zostaną zwrócone Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia tylko niektórych elementów przedmiotu zamówienia. Marynarka gabardyna lub tropik -męska szt. 10 Marynarka gabardyna z wykończeniem oleofobowym – męska szt. 9 Spodnie gabardyna lub tropik męskie para 20 Spodnie gabardyna z wykończeniem oleofobowym - męskie para 9 Spódnica gabardyna lub tropik szt. 2 Spódnica gabardyna z wykończeniem oleofobowym szt. 1 Koszula : - męska - damska szt. 18 3 Koszula - bawełna 100% - męska - damska szt. 27 1 Krawat w kolorze zielonym szt. 17 Płaszcz wiosenno-jesienny w kolorze oliwkowo-zielonym (męski) szt. 6 Kurtka zimowa w kolorze ciemnozielonym (męska) szt. 10 Czapka w kolorze zielonym z wizerunkiem orła szt. 4 Kapelusz do płaszcza w kolorze zielonym (męski) z wizerunkiem gałązki szt. 1 Szalik w kolorze zielonym szt. 5 Rękawice w kolorze brązowym (męskie) para 8 Skarpety w kolorze zielonym - letnie para 37 Skarpety w kolorze zielonym - przejściowe para 39 Skarpety w kolorze zielonym - zimowe para 23 Półbuty w kolorze brązowym (męskie) para 15 Półbuty w kolorze brązowym (damskie) para 3 Koszula z długim i krótkim rękawem - męska - damska szt. 26 4 Koszula z długim i krótkim rękawem – bawełna 100% - męska szt. 33 Sweter (nowy wzór) w kolorze ciemnozielonym szt. 35 Kamizelka w kolorze ciemnozielonym szt. 9 Bluza z polaru typu windstoper w kolorze ciemnozielonym szt. 23 Kurtka w kolorze zielonym (wierzchnia) szt. 8 Czapka zimowa w kolorze zielonym z wizerunkiem orła szt. 4 Peleryna w kolorze zielonym szt. 3 Półbuty w kolorze brązowym na grubej zelówce typu „Sympatex” para 18 Półbuty w kolorze brązowym na grubej zelówce typu „Gore-tex” para 11 Bluza z kamizelką (letnia) szt. 7 Spodnie letnie para 38 Kurtka zimowa szt. 6 Spodnie zimowe para 12 Czapka letnia szt. 6 Czapka zimowa szt. 6 Trzewiki typu „Sympatex” para 10 Trzewiki typu „Gore-tex” niskie para 5 Trzewiki typu „Gore-tex” wysokie para 7 Trzewiki typu „Sympatex” z ociepleniem typu „Thinsulate” para 6 Trzewiki typu „Gore-tex” niskie z ociepleniem typu „Thinsulate” para 1 Trzewiki typu „Thinsulate” para 4 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem kpl. 9 Ubranie letnie w tym 2 pary spodni kpl 43 Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą kpl 1 Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe kpl 3 Koszula robocza, długi rękaw szt. 45 Koszula krótki rękaw/t-shirt szt. 45 Koszula termoaktywna, krótki rękaw szt. 47 Koszula termoaktywna, długi rękaw szt. 47 Kalesony męskie termoaktywne/ leginsy damskie termoaktywne para 47 Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą para 45 Buty (gumowe) wodoodporne para 1 Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne para 1 Skarpet letnie, termoaktywne para 98 Skarpety zimowe termoaktywne para 98 Czapka letnia szt. 47 Czapka ocieplana szt. 3 Hełm ochronny szt. 55 Okulary ochronne/gogle szt. 45 Kamizelka ostrzegawcza szt. 55 Rękawice robocze para 101 Rękawice ocieplane para 85 Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą kpl. 2 Fartuch roboczy szt. 2 Maska przeciwpyłowa szt. 3 Rękawice ochronne para 5 Ubranie letnie kpl. 2 Trzewiki para 2 Ochrona słuchu szt. 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach