Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Włoszczowa w roku 2021

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włoszczowa ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Kolejowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 942 719 , fax. 413 942 137
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włoszczowa
    ul. Kolejowa 23
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 942 719, fax. 413 942 137
    REGON: 29002012400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wloszczowa.radom.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Włoszczowa w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika zgodnych z: - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 19 grudnia 2017 r. (Dz. U z 2017 r., poz. 2466) w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia; - Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych; - Zarządzenie Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak OR-1743-1/05; - Zarządzenie Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, znak EO-1743-2/212; - Zarządzenie Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak EO-1743-3/2012; - Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych; Treść aktów prawnych dostępna jest na stronie internetowej: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne Szczegółowy opis zamówienia, tj. dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów ww. dostępne są na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu, : Dokumentacja techniczno-technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.Vl1v_isXuLV Dokumentacja fotograficzna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Część nr 2 Dostawa odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej zgodnej z: - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej; - Ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2017r ,poz. 1226); - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259, poz. 2173 z późn. Zm.); - Protokół dodatkowy nr 24 zawarty w dniu 25 listopada 2014r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998r., zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014 r; - wzorami określonymi w Polskich Normach tj. m. in. odzież ochronna i robocza dostarczona dla Pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczone symbolem (CE). Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: -odzież ochronna wymagania ogólne PN-EN 13688:2013-07 -środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012 -obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008 - odzież ochronna- ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 - odzież ochronna- ochrona przed zimnem PN-En 342:2005 -odzież ochronna-wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem – PN-EN 14058:2007 Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonego dla munduru terenowego leśnika w świetle obowiązujących przepisów dot. sortów mundurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagania przedstawione w SIWZ oraz załącznikach są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązanie równoważne jest obowiązany wykazać, że zaoferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.2 Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury; b) nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów; c) forma zapłaty - jak w projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ; d) dostawy elementów umundurowania oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej będą realizowane do siedziby Zamawiającego, w uzgodnionych indywidualnie z pracownikami Zamawiającego terminach, ilościach, rozmiarach i rodzajach sortów; e) Zamawiający nie przewiduje dostaw zbiorczych do magazynu Zamawiającego; f) do odbioru sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidalnej będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego. g) Wykonawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru sortów mundurowych oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów sortów, poprzez wyposażenie punktu sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię; h) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na sorty mundurowe leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej szytą na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy; i) Wykonawca zobowiązuje na koszt własny, do maksymalnie 2 dostaw wcześniej uzgodnionych elementów przedmiotu zamówienia dotyczącego sortów mundurowych do siedziby Zamawiającego. O terminach ww. dostaw Wykonawca zostanie poinformowany, z co najmniej 10-dniowym wyprzedzeniem j) Wykonawca zobowiązuje się w trakcie realizacji zamówienia na wezwanie Zamawiającego wykazać oraz udokumentować spełnienie wymogów jakościowych w zakresie sortów mundurowych leśnika lub odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej będących przedmiotem zamówienia; j) Wykonawca zapewni minimalną 24 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty munduru leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej na warunkach określonych w umowie; k) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych poszczególnych elementów sortów a wiążące dla Zamawiającego i Wykonawcy są zamówione sorty w ramach wartości przedmiotu zamówienia; l) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych; m) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na obie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000.00 zł Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28/12/2020 r. do godz. 11:00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1020 2733 0000 2902 0002 7920 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (zwanych dalej „gwarancją wadialną”) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (w kasie). Wadium musi zabezpieczyć ofertę na cały okres związania ofertą. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach