Przetargi.pl
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2021 dla pracowników Nadleśnictwa Stąporków

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, ul. Niekłańska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 374 17 83 , fax. 41 374 17 91
  • Data zamieszczenia: 2021-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków
    ul. Niekłańska 15
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 374 17 83, fax. 41 374 17 91
    REGON: 29004267000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://staporkow.radom.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2021 dla pracowników Nadleśnictwa Stąporków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, w oparciu o zestawienie ilościowo-jakościowe zawarte w Załączniku nr 1a do SIWZ. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ – dokumentacja techniczno-technologiczna. 3) Kopie dokumentacji techniczno-technologicznej wraz z nw. zarządzeniami są do wglądu w siedzibie Nadleśnictwa Stąporków ul. Niekłańska 15; 26- 220 Stąporków, oraz są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu [https://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.X9dsFbPdhaR; https://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.X9dr5rPdhaR]. 4) Elementy umundurowania muszą być zgodne, co do formy i wykonania z regulacjami wymienionymi poniżej: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2017 poz. 2466), b) Rozporządzenie Ministra Środowiska z 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia - akt uchylony c) Rozporządzenie Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. - akt uchylony. UWAGA: w związku brakiem aktualnej dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów w niniejszym przetargu dopuszcza się dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. W przypadku opracowania przez DGLP dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów, Wykonawca zobowiązany będzie zaopatrywać pracowników w „nowe sorty” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017, poz. 2466); d) Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, e) Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, f) Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, g) Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, h) Zarządzeniem Nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, i) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG). 5) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, o których mowa w art. 30 ust. 4-5 Ustawy PZP. 6) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę. b) Artykuły objęte przedmiotem zamówienia dostarczane będą przez Wykonawcę, na jego koszt do siedziby Zamawiającego lub realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników Nadleśnictwa, w oparciu o zapotrzebowanie lub upoważnienie wydane przez Zamawiającego. Decyzja o sposobie realizacji przedmiotu umowy jest wyłączną decyzją Zamawiającego i nie ma wpływu na wartość przedmiotu zamówienia. c) Wyszczególnione w załączniku nr 1a do SIWZ ilości poszczególnych sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego stanowią szacunkowe zestawienie asortymentu planowanego do dostawy w roku 2021. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie rodzaju i ilości poszczególnych asortymentów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ przy zastosowaniu cen jednostkowych zgodnych ze złożoną ofertą. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w załączniku nr 1a do SIWZ zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. d) Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego. e) Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru przedmiotów umundurowania, przez upoważnionych pracowników, bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. Wydanie przez Wykonawcę sortów w magazynie Wykonawcy dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego posiadających jednorazowe upoważnienie do odbioru z określeniem ilości punktów przysługujących pracownikowi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach