Przetargi.pl
Dostawa sortów bhp w roku 2018

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23200 Kraśnik, ul. Janowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8252041, 8252042 , fax. 818 843 709
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik
    ul. Janowska 139
    23200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8252041, 8252042, fax. 818 843 709
    REGON: 43051620000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów bhp w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów bhp w roku 2018. Sorty bhp obejmują środki ochrony indywidualnej, odzież ochronną i obuwie bhp. Sorty bhp winny być zgodne z: 1) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. nr 259, poz. 2173 z późn. zm.); 2) Protokołem dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 r.; 3) Odzież ochronna i obuwie robocze powinny posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonywanie czynności związanych z wykonywaną pracą i powinna być oznaczona symbolem „CE ”.Szczegółowy opis odzieży i obuwia roboczego zawierają Polskie Normy: a) odzież ochronna (ubrania): wymagania ogólne PN-EN 340:2006 b) środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012 c) obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2017/A1:2008 d) odzież ochronna - ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 e) odzież ochronna -wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007 f) odzież ochronna dla użytkowników pilarek łańcuchowych przenośnych - Wymagania dotyczące ochrony nóg - PN-EN 381-5:2000 g) Dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich 89/686/EWG. Kolorystyka ubrań ochronnych winna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawionych do ich noszenia (Dz. U. z 2017 r. poz. 2466), dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.Wp-94GrOXcs . Szczegółowa ilość sortów bhp: ubranie letnie, w tym: 2 pary spodni - kpl. 2, ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą - kpl. 24, kurtka i spodnie przeciwdeszczowe - kpl. 24, koszula robocza długi rękaw - szt. 27, koszula krótki rękaw/t-shirt - szt. 27, koszulka termoaktywna, krótki rękaw - szt. 27, koszulka termoaktywna, długi rękaw - szt. 31, kalesony/legginsy męskie/ damskie termoaktywne - szt. 31, buty terenowe, wodoodporne z membraną oddychającą - para 10, skarpety letnie, termoaktywne - para 57, skarpety zimowe, termoaktywne - para 57, czapka letnia - szt. 2, hełm ochronny - szt. 2, czepek pod hełm - szt. 37, kamizelka ostrzegawcza - szt. 2, ubranie całoroczne, tkanina z membraną - kpl. 8, kamizelka ciepłochronna - szt. 2, fartuch roboczy - szt. 2. Wykonawca zapewni dostawę sortów bhp dla osób nietypowych. Realizacja dostaw odbywać się będzie do siedziby zamawiającego jeden raz na kwartał. Dokładne terminy poszczególnych dostaw będą uzgadniane telefonicznie z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Dopuszczalny będzie także indywidualny odbiór z punktu odbioru wykonawcy położonego w odległości do 100 km od siedziby zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium o wartości 1.000,00 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że to poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 18 1020 3235 0000 5102 0023 4799 w PKO BP S.A. O/Kraśnik. Tytuł przelewu: „Wadium – Dostawa sortów bhp w roku 2018”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 3 (sekretariat) w siedzibie zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 9 do s.i.w.z. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (wzór zał. nr 6 do s.i.w.z.) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci. Dokument ten określa w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Formularz ceny ofertowej zgodnie z załącznikiem nr 2 do s.i.w.z.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach