Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, przeznaczonej do zwalczania śliskości na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2013-2014.

Powiat Milicki ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3840704 , fax. 71 3840704
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Milicki
    ul. Wojska Polskiego 38 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3840704, fax. 71 3840704
    REGON: 93193467300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.milicz-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, przeznaczonej do zwalczania śliskości na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2013-2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup soli kamiennej drogowej niezbrylającej do zwalczania skutków zimy w sezonie zimowym 2013-2014, w ilości szacunkowej do 360 Mg (ton). 2.Sól powinna spełniać parametry Polskiej Normy PN-86/C-84081/02 i norm pokrewnych oraz posiadać Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważne laboratorium. Nowa edycja w/w normy tj. PN C- 840 - 2:1998 Sól (Chlorek sodu) Sól spożywcza zastąpiła starą normę PN-86:C-84081:02, eliminując określenie Sól drogowa i nie podając dla soli drogowej żadnych wymagań. Uznaje się jednak, że dla celów oceny soli stosowanej w drogownictwie wymagania starej normy są właściwe i powinny być nadal stosowane (źródło: Wytyczne zimowego utrzymania dróg, GDDKiA, Warszawa 2006.) 3.Wymagania dotyczące składu chemicznego: a)zawartość chlorku sodu NaCl - min. 90%; b)zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - max. 8,0%; c)zawartość wody - max. 3,0%; d)antyzbrylacz. 4. Warunki dostawy soli drogowej: a)dostawy będą odbywały się sukcesywnie, wg potrzeb Zamawiającego, b)odbiór soli drogowej od Dostawcy w terminie 48 godzin od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, c)zapłata za dostawę przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przelewem na rachunek bankowy Dostawcy w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, d)Dostawca będzie wystawiał faktury po pokwitowaniu przez Zamawiającego przyjęcia każdej partii zamówienia, e)Zamawiający realizował będzie dostawy własnym środkiem transportu, załadunek materiału w kopalni zapewnia Dostawca soli. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kupowanej soli drogowej. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenia o zapłatę za ilość soli nie dostarczonej. 6.Powyższe nie wymaga także dokonywania zmiany umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach