ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W NISKU ogłasza przetarg
- Adres: 37-400 Racławice, ul. Rudnicka 15
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 158415416
- Data zamieszczenia: 2023-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W NISKU
ul. Rudnicka 15
37-400 Racławice, woj. podkarpackie
tel. 158415416
REGON: 830414064 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpnisko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych.3. Sól drogowa powinna spełniać wymogi dotyczące składu chemicznego i granulacji, w wielkościach określonych poniżejoraz posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawielub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Dostarczana sól musi spełniać wymaganianormy PN-86/C-84081/2 lub równoważnej.Wymagania dotyczące składu chemicznego: zawartość chlorku soku NaCl – min. 90% zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – max. 8% zawartość wody – max. 3% zawartość antyzbrylacza w ilości min. 20 mg/kg ziarno powyżej 6 mm – max. 10% ziarno poniżej 1 mm – max. 20% barwa biała lub biało szara postać sypka.4. Zamówienie podstawowe obejmuje dostawę 350 ton soli drogowej. Jest to minimalna ilość soli, którą Zamawiającyzobowiązuje się zakupić.5. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.Zakres opcji obejmuje 50% zamówienia podstawowego, określonego w ust. 4 tj. 175 ton. Warunki skorzystania z opcji: skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego, termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji – w terminie trwania umowy, o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnymoświadczeniem – zamówieniem. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całościlub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych), Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w zależności od potrzeb, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ iprojekcie umowy.Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówieńobjętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.6. Maksymalna, szacunkowa ilość dostawy soli drogowej wynosi 525 ton, w tym zamówienie podstawowe wynosi 350 ton iilość soli w ramach prawa opcji wynosi 175 ton.7. Miejsce dostawy: baza Obwodu Drogowo-Mostowego w Harasiukach (ul. Długa 63a, 37-413 Harasiuki).8. W odniesieniu do występujących w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych,aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 i ust. 3 ustawyPzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego”
Dodano: 2023-12-14 - „Zakup i dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego”
Dodano: 2023-10-14 - Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2023 r.
Dodano: 2023-03-01 - Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2023 r.
Dodano: 2023-01-17 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2022-09-26 - „Dostawa środków chemicznych i materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych :Środki chemiczne (sól drogowa) – 450 t ,- Materiały uszorstniające (piasek) – 2500 t wraz z dostawą i rozładunkiem .”
Dodano: 2021-03-25 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2021-01-22 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej luzem wraz z transportem i rozładunkiem do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2020-10-20 - Dostawa środków chemicznych i materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania
Dodano: 2020-09-23