Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych.

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W NISKU ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Racławice, ul. Rudnicka 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158415416
  • Data zamieszczenia: 2023-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W NISKU
    ul. Rudnicka 15
    37-400 Racławice, woj. podkarpackie
    tel. 158415416
    REGON: 830414064
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpnisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych.3. Sól drogowa powinna spełniać wymogi dotyczące składu chemicznego i granulacji, w wielkościach określonych poniżejoraz posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawielub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Dostarczana sól musi spełniać wymaganianormy PN-86/C-84081/2 lub równoważnej.Wymagania dotyczące składu chemicznego: zawartość chlorku soku NaCl – min. 90% zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – max. 8% zawartość wody – max. 3% zawartość antyzbrylacza w ilości min. 20 mg/kg ziarno powyżej 6 mm – max. 10% ziarno poniżej 1 mm – max. 20% barwa biała lub biało szara postać sypka.4. Zamówienie podstawowe obejmuje dostawę 350 ton soli drogowej. Jest to minimalna ilość soli, którą Zamawiającyzobowiązuje się zakupić.5. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.Zakres opcji obejmuje 50% zamówienia podstawowego, określonego w ust. 4 tj. 175 ton. Warunki skorzystania z opcji: skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego, termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji – w terminie trwania umowy, o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnymoświadczeniem – zamówieniem. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całościlub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych), Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w zależności od potrzeb, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ iprojekcie umowy.Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówieńobjętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.6. Maksymalna, szacunkowa ilość dostawy soli drogowej wynosi 525 ton, w tym zamówienie podstawowe wynosi 350 ton iilość soli w ramach prawa opcji wynosi 175 ton.7. Miejsce dostawy: baza Obwodu Drogowo-Mostowego w Harasiukach (ul. Długa 63a, 37-413 Harasiuki).8. W odniesieniu do występujących w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych,aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 i ust. 3 ustawyPzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach