Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5820500, 17 58 20 567, , fax. 175 820 576
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Wolności 44
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5820500, 17 58 20 567, , fax. 175 820 576
    REGON: 69043924700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mpgkmielec.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej niezbrylającej do zwalczania śliskości zimowej dróg i do sporządzania solanki wraz z transportem i rozładunkiem. Przez dostawę soli drogowej należy rozumieć zakup oraz dostarczenie i rozładunek na bazie Zakładu Dróg Miejskich przy ul. Korczaka 20 w Mielcu w ilości: zamówienie podstawowe: 250 Mg, prawo opcji: 750 Mg. Zamawiający wymaga, aby dostarczana sól spełniała następujące parametry: -postać krystaliczna, sypka, -barwa biała (dopuszczalny odcień szary lub różowy), -zawartość NaCl nie mniej niż 90,0 %, -zawartość wody najwyżej 3,0 %, -substancje nierozpuszczalne w wodzie najwyżej 8,0 % -siarczany SO4 najwyżej 2,0 %, -żelazocyjanek potasu nie mniej niż 20,00 mg/kg, -ziarnistość: -max. 20 % ziaren poniżej 1 mm, -max. 10 % ziaren powyżej 6 mm. 3. Dostarczona sól musi posiadać: -aktualny Atest Higieniczny wydawany przez Państwowy Zakład Higieny, -aktualną opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, -kartę charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatu niebezpiecznego zgodną z Rozporządzeniem (WE) 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej seria L nr 396 z 30 grudnia 2006 roku ze zm). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z realizacją pierwszej dostawy (realizacją pierwszego zamówienia cząstkowego) dokumenty opisane powyżej, aktualne na dzień podpisania umowy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia aktualności tych dokumentów przez cały czas trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji aktualności opinii technicznej IBDiM oraz atestu PZH na każdym etapie umowy. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, według zapotrzebowań cząstkowych składanych każdorazowo przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną za potwierdzeniem w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówioną ilość soli w terminie do 72 godz. (maksymalnie) od wysłania zamówienia faksem lub drogą elektroniczną w godzinach od 7:00 do 15:00. Minimalna jednostkowa dostawa: 24 Mg. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sól drogową, pojazdem o minimalnej ładowności 24 Mg każdy, wyposażonym w zabezpieczenie chroniące dostarczaną sól drogową przed opadami atmosferycznymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Brak opisu warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty: a. wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, b. wypełniony formularz cenowy wg załącznika nr 2 do SIWZ, c. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. w przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d. dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale IX, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykład takiego zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach