Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7421988, 7422494 , fax. 095 7421988, 7422494
- Data zamieszczenia: 2010-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Słoneczna 24 24
66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
tel. 095 7421988, 7422494, fax. 095 7421988, 7422494
REGON: 21046697700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej niezbrylającej do zimowego utrzymania dróg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą soli kamiennej drogowej w ilości 500 ton. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć samochodami ciężarowymi samowyładowczymi na miejsca wskazane przez Zamawiającego tj. Obwód Drogowy w Trzcielu (zjazd z drogi krajowej nr 2 w km 94+300) - dostawy w ilości 250 ton oraz Obwód Drogowy w Popowie (1650 m od zjazdu z drogi krajowej nr 3 w km 217+629) - dostawy w ilości 250 ton - na terenie Powiatu Międzyrzeckiego. Wymagania dotyczące dostaw: a) specyfikacja materiału: - sól kamienna drogowa o granulacji od 0,18 mm do 5 mm - zawartość chlorku sodu (NaCL) - min. 95 % - zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie - max. 1 % - antyzbrylacz - 40 mg/kg b) forma dostawy - luzem. c) Wykonawca wykaże zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj.: -aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów o przydatności soli do posypywania nawierzchni dróg w zimowym utrzymaniu dróg, -atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny - stwierdzający, że sól odpowiada wymaganiom higienicznym. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz umową. Wymagania stawiane Wykonawcy: -Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. -Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. -Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. -Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 34 92 71 00-2 - sól drogowa. Warunki płatności: rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi fakturą za całkowicie dostarczony i odebrany przedmiot zamówienia - zgodnie z umową. Termin płatności nastąpi przelewem w ciągu 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane dostawy. Nie spełnienie jednego z powyższych wymogów i brak dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej kamiennej niezbrylającej w ilości 2700 Mg przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-05-05 - dostawa soli drogowej
Dodano: 2014-09-23 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2013-12-13 - dostawa soli drogowej
Dodano: 2013-09-20 - Dostawa soli drogowej niezbrylającej do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2013-06-21 - Dostawa soli kamiennej drogowej z antyzbrylaczem w ilości 200 ton na 2013 rok
Dodano: 2013-01-17 - DOSTAWA SOLI DROGOWEJ Z ANTYZBRYLACZEM na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. w Żaganiu
Dodano: 2012-10-26 - dostawa soli drogowej
Dodano: 2012-10-18 - DOSTAWA SOLI DROGOWEJ Z ANTYZBRYLACZEM na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania i Robót Drogowych Sp. z o.o. w Żaganiu w trybie: przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP.
Dodano: 2011-10-04 - dostawa soli drogowej
Dodano: 2011-10-04