Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Rynek 28
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 7249940 , fax. (76) 7249950
- Data zamieszczenia: 2012-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Rynek 28 28
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 7249940, fax. (76) 7249950
REGON: 39040462000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej luzem w ilości do 2500 Mg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej luzem w ilości do 2500 Mg spełniającej podane warunki: Dostawa soli drogowej zgodnie z normą PN-86/C-84081/02 oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. Nr 230 z 2005 r. poz. 1960) spełniającej poniższe warunki: - granulacja od 1 do 6 mm; - produkt krystaliczny, biały; - zanieczyszczenia mechaniczne max 0,005%; - zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie max 0,7%; - zawartość związków chemicznych: NaCl min. 90%, SO4 max 2%, H2O max 3%; - zawartość antyzbrylacza 40 ppm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 PLN słownie: cztery tysiące złotych 00/100. 2. Termin wniesienia wadium upływa 21.12.2012 r. o godz. 14:00. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Szczegółowy sposób złożenia wadium opisany jest w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem w ilości do 1000 ton
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2016/2017 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa soli drogowej luzem w ilości 1 500 Mg
Dodano: 2015-11-05 - DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
Dodano: 2015-09-15 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2015/2016 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem
Dodano: 2015-06-18 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2015-06-11 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem
Dodano: 2015-01-19 - Dostawa soli drogowej luzem w ilości 2000 Mg
Dodano: 2014-12-31 - Dostawa soli drogowej na sezon zimowy 2014/2015 .
Dodano: 2014-11-19