Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Rynek 28
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 7249940 , fax. (76) 7249950
- Data zamieszczenia: 2011-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Rynek 28 28
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 7249940, fax. (76) 7249950
REGON: 39040462000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej luzem w ilości do 2500 Mg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej luzem w ilości do 2500 Mg spełniającej podane warunki: Dostawa soli drogowej zgodnej z normą PN-86/C-84081/02 oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. Nr 230. poz. 1960) spełniającej poniższe warunki: - granulacja od 1 do 6 mm - produkt krystaliczny, biały, - zanieczyszczenia mechaniczne max 0,005%, - zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie max 0,7 %, - zawartość związków chemicznych: NaCl min. 90 %, SO4 max 2 %, H2O max 3%, - zawartość antyzbrylacza 40 ppm. Informacje dodatkowe: - transport soli na teren bazy Eksploatacyjnej Zamawiającego (ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin) realizowany będzie przez Wykonawcę na koszt własny, samochodami samowyładowczymi, których ilość i wydajność zagwarantuje ciągłość i terminowość dostaw, - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawianą ilość soli w terminie nie dłuższym niż 24 godz. od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem, - dostarczona sól drogowa musi być objęta kontrolą jakościową Wykonawcy, polegającą na wykonywaniu analizy sitowej i chemicznej, wyniki badań muszą być dostarczone na żądanie Zamawiającego. Ze względu na specyfikę działania Zamawiającego i wynikający z niej brak możliwości jednoznacznego sprecyzowania ilości dostarczonej soli drogowej, podana ilość jest wielkością szacunkową określoną na podstawie zużycia w analogicznym okresie w latach ubiegłych. Ilość 2500 Mg soli jest wartością maksymalną. Zamawiający gwarantuje zamówienie 1000 Mg z całego zakresu dostaw w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu zamówienia soli drogowej w ilości poniżej 2500 Mg. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4000,00 PLN słownie: cztery tysiące złotych 00/100 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 09.09.2011 r. o godz. 10.00 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu ( wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. BZ WBK S.A. 63 1090 2082 0000 0001 1281 1095 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami ). Oznacza to, że w terminie określonym w pkt 2 (tj. do dnia 09.09.2011 r. do godz. 10.00.) w kasie Zamawiającego winny znaleźć się w/w formy wadium (w przypadku przesłania oferty pocztą i wnoszenia wadium w formach wyszczególnionych w pkt. 2)-5), zaleca się, aby przesłać w oddzielnej przesyłce z oznaczeniem: do kasy - wadium przetargowe do postępowania nr sprawy MPO/ZP-PN/07/2011 lub załączyć do oferty). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, WADIUM na koncie Zamawiającego musi się znaleźć przed upływem terminu składania ofert. i oznaczone: wadium przetargowe do postępowania nr sprawy MPO/ZP-PN/07/2011, zaleca się wpisanie nazwy zamówienia. dowód wniesionego wadium powinien stanowić załącznik do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem w ilości do 1000 ton
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2016/2017 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa soli drogowej luzem w ilości 1 500 Mg
Dodano: 2015-11-05 - DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
Dodano: 2015-09-15 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2015/2016 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem
Dodano: 2015-06-18 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2015-06-11 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2014/2015 na potrzeby Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój wraz z transportem
Dodano: 2015-01-19 - Dostawa soli drogowej luzem w ilości 2000 Mg
Dodano: 2014-12-31 - Dostawa soli drogowej na sezon zimowy 2014/2015 .
Dodano: 2014-11-19