Przetargi.pl
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2019/2020

Powiat Kłobucki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 109 500 , fax. 343 109 507
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
    Rynek im. Jana Pawła II 13
    42-100 Kłobuck, woj. śląskie
    tel. 343 109 500, fax. 343 109 507
    REGON: 15218075400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klobuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa soli drogowej z przeznaczeniem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie 2019/2020. Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem luzem w ilości 1870 ton odbywać się będzie z podziałem na: a) drogi wojewódzkie 1170 ton z dostawą do bazy w Kłobucku ul. Zamkowa 19 w ilości 700 ton i z dostawą do bazy w Przystajni ul. Targowa 18 w ilości 470 ton. b) drogi powiatowe 700 ton z dostawą do bazy w Kłobucku ul. Zamkowa 19 w ilości 400 ton i z dostawą do bazy w Przystajni ul. Targowa 18 w ilości 300 ton. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o max. 70%, który zostanie ustalony w trakcie jego realizacji z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Wymagane parametry soli do zimowego utrzymania dróg: Skład chemiczny: - ziarno poniżej 1 mm 20% max - ziarno od 1 mm do 6 mm 70% max - ziarno powyżej 6 mm 10% max - zawartość NaCl 90% min - substancje nierozpuszczalne w wodzie do 2,5% max - zawartość wody do 2% max - antyzbrylacz (K4Fe(CN)6) 40 mg/kg min Dostarczana sól drogowa luzem do zimowego utrzymani dróg musi posiadać: - pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dopuszczającą sól przy stosowaniu do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej, - atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny potwierdzający, że sól odpowiada wymaganiom higienicznym lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb, po uprzednim zleceniu pisemnym (przekazanym faxem lub drogą elektroniczną) Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie z intensywnością uzależnioną od faktycznych potrzeb Zamawiającego, związanych z warunkami pogodowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jakości dostarczonej partii materiału, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce. Zakwestionowane przez Zamawiającego tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku partie materiałów jako nie spełniające wymogów ww. norm zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiału jak i za jej transport Zamawiający nie ureguluje należności. Zakwestionowaną partię materiału zobowiązany jest zabrać z placu Zamawiającego we własnym zakresie. Dostawa na wyżej wymienione place składowe winny odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 700 do 1500 (od poniedziałku do piątku), po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materiałów przez Kierownika Obwodu lub upoważnioną osobę. Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument potwierdzający ilość załadowanego materiału na daną jednostkę transportową. W przypadku wątpliwości co do ilości załadowanego materiału, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości. Minimalna jednorazowa dostawa równać się będzie ładowności samochodu, sumaryczna ilość dostarczonego materiału nie przekroczy ilości podanej dla zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy na załączniku nr 1 do SIWZ oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami działu VII pkt 1 SIWZ, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami działu VIII pkt 7 SIWZ. 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami działu VIII pkt 2 SIWZ w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopi. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach