Przetargi.pl
Dostawa śmieciarki na podwoziu trzyosiowym

Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-720 Raciborowice, Lubków 63
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 738 93 43 , fax. 75 731 00 50
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Lubkowie Sp. z o.o.
    Lubków 63 63
    59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie
    tel. 75 738 93 43, fax. 75 731 00 50
    REGON: 02210432000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk.lubkow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa śmieciarki na podwoziu trzyosiowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa śmieciarki na podwoziu trzyosiowym. Śmieciarka winna być fabrycznie nowa lub używana z datą produkcji nie starszą niż 2010 r. i maksymalnym przebiegiem do 150 000 km. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i odpowiedzialność. Przekazanie przedmiotu zamówienia odbędzie się protokolarnie. Szczegółowy opis parametrów technicznych poszczególnych elementów zestawu stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do niniejszej specyfikacji. Oferowany przez Wykonawcę zestaw powinien być fabrycznie nowy lub używana z datą produkcji nie starszą niż 2010 r. i maksymalnym przebiegiem do 150 000 km. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego do oferty należy załączyć: -opis i fotografie, w tym szczegółowy opis potwierdzający, iż zaproponowany pojazd odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, oraz opcjonalnie: -karty katalogowe, prospekty śmieciarki -wyciąg ze świadectwa homologacji dla oferowanego pojazdu - jeżeli jest wymagane. Zamawiający na etapie wyboru oferty, zastrzega sobie prawo do przeprowadzania oględzin oferowanego pojazdu, przed zawarciem umowy sprzedaży pojazdu, prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania technicznego pojazdu nie dłużej niż 4 godziny w siedzibie Wykonawcy. Niewykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą. Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania wad pojazdu, których koszt usunięcia przekracza kwotę 1000,00 zł - kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych. Produkty dostarczane przez Wykonawcę muszą spełniać normy i posiadać certyfikaty przewidziane polskim prawem. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: -Wymagane okresy gwarancji mechanicznej - min. 3 miesiące dla używanego przedmiotu zamówienia oraz min. 24 m-ce dla fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia, bez limitu kilometrów, licząc od daty odbioru śmieciarki wraz z wyposażeniem. Naprawy gwarancyjne będą wykonywane na zasadach wyrażonych w karcie gwarancyjnej z zastrzeżeniem poniższych postanowień. -Przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego na terenie Polski i umożliwiające jego eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. - Oferowany pojazd nie może być prototypem. - W okresie gwarancyjnym Wykonawca zapewni bezpłatny przyjazd serwisu w terminie do 48h od chwili zgłoszenia usterki przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że usterki zgłoszone w piątek będą usuwane w następujący po nim poniedziałek. - Zaistniałe usterki w dostarczonym sprzęcie w okresie gwarancyjnym usuwane będą bezpłatnie przez Wykonawcę w terminie do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia. - W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca przeszkoli co najmniej 3 osoby (pracowników Zamawiającego) w zakresie obsługi i eksploatacji śmieciarki. - W dniu dostawy Wykonawca dostarczy wszystkie instrukcje obsługi i niezbędne nabywcy dokumenty dotyczące pojazdu, jak również: - co najmniej 2 komplety kluczy, - dowód rejestracyjny śmieciarki, - wszelkich przedmiotów dostarczonych przez producenta, niezbędnych do prawidłowego użytkowania śmieciarki, - następującą dokumentację obejmującą: - książkę serwisową śmieciarki, - instrukcję obsługi śmieciarki wraz z wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji przez Zamawiającego śmieciarki - 1 komplet, - protokoły wykonanych prób i badań laboratoryjnych jeśli były wykonywane - 1 kpl, - odpis dokumentu gwarancyjnego ze wskazanymi warunkami gwarancji, - dokumentacja UDT - jeśli jest wymagana, - wykaz stacji serwisowych, - świadectwo homologacji na terenie RP- jeśli jest wymagane, - certyfikat CE - jeśli jest wymagany. Ponadto przedmiot zamówienia w dniu przekazania powinien być gotowy do eksploatacji tj. posiadać stany płynów eksploatacyjnych w wymaganym przez producenta poziomie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zgk.lubkow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach