Przetargi.pl
Dostawa nowej, kompletnej śmieciarki trzyosiowej na podwoziu samochodu ciężarowego

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Rynek 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 7249940 , fax. (76) 7249950
  • Data zamieszczenia: 2016-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Rynek 28 28
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 7249940, fax. (76) 7249950
    REGON: 39040462000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nowej, kompletnej śmieciarki trzyosiowej na podwoziu samochodu ciężarowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego (w rozumieniu: rok produkcji zabudowy i podwozia 2016, nie używanego, nie obciążonego wcześniej umową sprzedaży najmu, dzierżawy, leasingu, itp.) kompletnego pojazdu do wywozu odpadów na podwoziu samochodu ciężarowego spełniającego warunki opisane w Specyfikacji Technicznej Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1. 3.2 Kod CPV, nazwa ze Wspólnego Słownika Zamówień: 34.14.45.11-3 Pojazdy do zbierania odpadów 3.3 Rodzaj: dostawa. 3.4 Informacje dodatkowe: 3.4.1. Miejsce dostawy: teren Bazy Eksploatacyjnej Zamawiającego znajdującej się w Lubinie (59-300) przy ul. Rzeźniczej 1, woj. dolnośląskie, Polska, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach od 06:00 do 14:00. 3.4.2. Wykonawca dostarczy przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko. 3.4.3. Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty pozwalające na jego eksploatację po odbiorze przez Zamawiającego. 3.4.4. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy: - dowód rejestracyjny, - wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, - instrukcję obsługi w języku polskim, - dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych, - kartę lub książkę gwarancyjną. 3.4.5. W dniu dostawy pojazdu Wykonawca dokona nieodpłatnego przeszkolenia dwunastu pracowników MPO Sp. z o. o. w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu potwierdzonego przez Wykonawcę (lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) stosownym zaświadczeniem. 3.5 Wymagania dotyczące gwarancji: 1. Minimalny bezwzględnie wymagany okres gwarancji na cały kompletny pojazd: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, bez ograniczeń przebiegu i godzin pracy. 2. Przeglądy gwarancyjne, naprawy awaryjne pojazdu i nadwozia roboczego w okresie udzielonej gwarancji wykonywane będą bezpłatnie (tj. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów robocizny i części zamiennych) przez jednostkę serwisową do tych czynności powołaną, wskazaną przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zapewni nieodpłatnie dojazd jednostki serwisowej na teren bazy eksploatacyjnej Zamawiającego, w celu wykonania przeglądu lub naprawy awaryjnej, a w przypadku konieczności przeprowadzenia naprawy lub przeglądu poza bazą eksploatacyjną Zamawiającego, pojazd zostanie odebrany i dostarczony do punktu naprawy, a po naprawie dostarczony z powrotem do Zamawiającego na wyłączny koszt i ryzyko Wykonawcy. Odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenia w czasie od wydania do odebrania przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować poprzez zapisy w karcie gwarancyjnej przystąpienie do naprawy gwarancyjnej, w ciągu 12 godzin od momentu pisemnego (faksem, e-mailem) zgłoszenia awarii. 5. W okresie gwarancji Wykonawca zagwarantuje poprzez zapisy w karcie gwarancyjnej usunięcie awarii w terminie 72 godzin od momentu jej zgłoszenia. W przypadku istotnych okoliczności powodujących konieczność wydłużenia się terminu naprawy powyżej 72 godzin Zamawiający może, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, wyrazić zgodę na przedłużenie terminu naprawy. W przypadku przedłużenia się czasu naprawy pojazdu powyżej 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii, Zamawiający może żądać od Wykonawcy nieodpłatnego przekazania na teren bazy eksploatacyjnej MPO Sp. z o. o. w Lubinie pojazdu zastępczego. Dostarczenie tego pojazdu winno nastąpić w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia żądania przez Zamawiającego. Pojazd zastępczy musi posiadać parametry techniczne zbliżone do pojazdu będącego przedmiotem zamówienia. 6. W przypadku nie wywiązania się z warunków gwarancji, Zamawiający może naliczyć kary umowne określone w umowie. 7. Gwarancja każdorazowo ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego w skutek awarii Zamawiający nie mógł korzystać z pojazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Opisu Przedmiotu Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 21 500,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy pięćset złotych 00/100). 12.2 Termin wniesienia wadium upływa z dniem terminu składania ofert. 12.3 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. BZ WBK S.A. 63 1090 2082 0000 0001 1281 1095, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach