Przetargi.pl
Dostawa słomy do kotłowni przy Szkole Podstawowej nr 3 w Ścinawie.

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bronisława Malinowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, ul. Królowej Jadwigi 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412646 , fax. 076 8412648
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bronisława Malinowskiego
    ul. Królowej Jadwigi 9 9
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412646, fax. 076 8412648
    REGON: 00124029000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa słomy do kotłowni przy Szkole Podstawowej nr 3 w Ścinawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa słomy zbożowej w ilości 450 ton; Słoma prasowana w kostki o wym. 1m* 0,5m * 0,5m i wadze do 15 kg; Zalecana wilgotność słomy 0%-13% Maksymalna wilgotność słomy 18%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031141004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca składający ofertę całościową wnosi wadium w wysokości 2000zł. Każdy wykonawca składający ofertę częściową wnosi wadium w wysokości 500zł Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 30 1690 0013 2047 7208 5645 0004 Dominet Bank O/Ścinawa przed upływem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają możliwość składowania całej ilości słomy w sposób gwarantujący dotrzymanie parametrów wilgotnościowych od okresu jej zbioru do momentu realizacji dostaw. 2. Posiadają własne lub wynajęte min. 2 przyczepy z ciągnikami lub inne środki transportu przeznaczone do transportu słomy o ładowności powyżej 3 ton i przestrzeni ładunkowej powyżej 30 [m3]. Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu na mocy art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki art.22 w/w ustawy i SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 (wzór w SIWZ) Oświadczenia Wykonawcy że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (na załączonym druku); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.). 3. Zaświadczenie z właściwego dla Wykonawcy Organu Podatkowego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymano się w całości z wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS, KRUS) potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymano w całości na zwolnienie decyzji o płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Wypis z Krajowego Rejestru Karnego (art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych. 6. Dla osób lub podmiotów występujących wspólnie: 6.1. stosowna umowa 6.2. notarialnie potwierdzone pełnomocnictwo dla składającego ofertę i podpisującego umowę w imieniu partnera/podwykonawcy. 6.3. wszystkie w/w wymagane dokumenty i zaświadczenia od każdego partnera/podwykonawcy 7. Załącznik nr 2 (wzór w SIWZ) Deklaracja (Zapewnienie terminowej dostawy słomy w żądanej ilości i wymaganej jakości) 8. Załącznik nr 3 (wzór w SIWZ) Zaakceptowany wzór umowy. 9. Dokumenty wskazane w punkcie 1-7 mogą być przedstawione albo w formie oryginałów albo poświadczonych przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz, zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca winien przedstawić oryginały dokumentów do wglądu. 1. 9.1. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, spowoduje odrzucenie oferty. 2. 9.2. Złożone przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów zagrożone jest karą pozbawienia wolności i zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art.24 ust.2 z ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scinawa.com.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach