Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20447 Lublin, ul. Diamentowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 7406971 do 73 , fax. 817 406 437
- Data zamieszczenia: 2017-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie
ul. Diamentowa 2
20447 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 7406971 do 73, fax. 817 406 437
REGON: 43232318300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2017 roku - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Lublinie. 2. Ilość i rodzaj dostarczanych składników umundurowania służbowego wymieniono szczegółowo w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Składniki umundurowania muszą być zgodne ze wzorami i charakterystyką umundurowania służbowego Inspekcji Transportu Drogowego oraz z dystynkcjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. 2012 poz. 920). 4. Na guzikach zewnętrznych i czapkach wchodzących w skład umundurowania powinien być umieszczony wizerunek orła, zgodny z wzorem określonym w ustawie z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczpospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 235, poz. 2000 z późn. zm.) 5. Wszystkie składniki umundurowania służbowego inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego muszą być wykonane według indywidualnych miar. 6. Zamawiający nie podaje dystynkcji i rozmiarów składników umundurowania służbowego, opisanych w załączniku do SIWZ. Informacja taka będzie przekazywana sukcesywnie wykonawcy po podpisaniu umowy, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Poszczególne składniki umundurowania muszą posiadać wykonane napisy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 8. Wszystkie składniki umundurowania muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad. 9. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością. 10. Tkaniny, z których uszyte zostaną składniki umundurowania powinny charakteryzować się trwałością barw, wytrzymałością na tarcie i uszkodzenia mechaniczne oraz niską kurczliwością. 11. Na wszystkie składniki umundurowania służbowego wykonawca musi udzielić min 12 miesięcznej gwarancji. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do określonego w niniejszej SIWZ. 13. Zamawiający może ograniczyć zakres przedmiotu zamówienia dotyczący ilości składników umundurowania poniżej ilości określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 14. Płatności za cząstkowe zamówienia składane przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpią po zrealizowaniu zamówień cząstkowych, po otrzymaniu towaru wolnego od wad przelewem na konto Wykonawcy, w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem i serwisowanie odzieży roboczej
Dodano: 2024-02-06 - Najem i serwisowanie odzieży roboczej
Dodano: 2024-02-06 - "Kompleksowa dostawa sortów umundurowania i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego BHP dla potrzeb służbowych pracowników Nadleśnictwa Sobibór w roku 2023."
Dodano: 2023-05-08 - Dostawa odzieży ochronnej i roboczej
Dodano: 2022-08-05 - Dostawa ubrań roboczych i ochrony osobistej, obuwia roboczego, rękawic roboczych na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 55/20/N.
Dodano: 2020-11-06 - Dostawa odzieży branżowej, specjalistycznej, roboczej w zakresie 3 (trzech) części.
Dodano: 2020-10-22 - „Dostawa odzieży medycznej dla pracowników COZL”
Dodano: 2020-07-24 - Dostawa narzędzi oraz odzieży ochronnej na praktyki i staże dla uczniów
Dodano: 2020-07-09 - „Dostawa odzieży medycznej dla pracowników COZL”
Dodano: 2020-07-09 - „Dostawa odzieży medycznej dla pracowników COZL”
Dodano: 2020-06-24