Przetargi.pl
Dostawa skanerów z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z obsługą serwisową w ramach projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020

Polskie Wydawnictwo Muzyczne ogłasza przetarg

  • Adres: 31-111 Kraków, al. Krasińskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 422 70 44 , fax. 12 422 01 74
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Wydawnictwo Muzyczne
    al. Krasińskiego 11 a
    31-111 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 422 70 44, fax. 12 422 01 74
    REGON: 36371711300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Kultury podległa Ministerstwu Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa skanerów z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z obsługą serwisową w ramach projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanerów z oprogramowaniem oraz urządzenia wielofunkcyjnego z obsługą serwisową w ramach projektu pn.: Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, wspófinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowią: załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ tj. Opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne), załącznik nr 3.1 - 3.4 do SIWZ tj. Specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz załącznik nr 5 do SIWZ tj. Wzór umowy. 3. Zamawiający informuje, że dostawy stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia są realizowane w ramach projektu „Digitalizacja zasobów będących w posiadaniu Polskiego Wydawnictwa Muzycznego” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa II E-administracja i otwarty rząd, Działanie 2.3. Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego, Poddziałanie 2.3.2 Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPC.02.03.02-00-0006/17-00 oraz ze środków budżetu państwa 4. Podane w załącznikach nr 2.1-2.4 wymagania minimalne wynikają z potrzeby zachowania jednolitości urządzeń, a Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność. 5. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu używanego. 6. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności sprzętu oraz dostarczenie (wniesienie) go do siedziby Zamawiającego. 7. Wykonawca, oprócz czynności wskazanych w pkt. 6 powyżej, zobowiązany będzie również do przeprowadzenia czynności montażu (zainstalowania) oraz pierwszego uruchomienia i przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi i konserwacji sprzętu. Czynności instalacji oraz próbnego uruchomienia podlegają wykonaniu w miejscu dostarczenia tj. w siedzibie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego, al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków. 8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanego sprzętu przez okres co najmniej 12 miesięcy (dot. części nr 1,2,3) z opcją naprawa następnego dnia roboczego z przyjazdem do Zamawiającego oraz świadczenie usług z tym związanych, w tym w zakresie części nr 4 - usług serwisu urządzenia wielofunkcyjnego przez okres co najmniej 36 miesięcy 9. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia wraz z dostawą dokumentów związanych z użytkowaniem sprzętu (z prawem do korzystania z tych dokumentów), do których zalicza się minimum następujące dokumenty: 1) W wersji drukowanej lub elektronicznej, w języku polskim, dokumenty zawierające instrukcję w zakresie sposobu korzystania ze sprzętu zwaną w dalszej części specyfikacji „instrukcją obsługi”; 2) W wersji drukowanej dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych, w przypadku, gdy będzie to uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów. 3) Przez dokumenty rozumie się również nośniki oprogramowania, certyfikaty CE lub deklaracje zgodności potwierdzające oznakowanie CE oraz oznakowania sprzętu w takim zakresie, imienne certyfikaty serwisowe potwierdzające możliwość serwisu proponowanego urządzenia, dokument potwierdzający autoryzację producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego urządzenia na terenie Polski – odpowiednio dla danej części i w takim zakresie, w jakim jest to wymagane dla danego rodzaju urządzeń i oprogramowania. 10. Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środku z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienie o wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) Formularz „Oferta przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) - załącznik nr 2.1-2.4 do SIWZ, 3) Specyfikacja asortymentowo-cenowa – załącznik nr 3.1-3.4 do SIWZ 4) Oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach