Przetargi.pl
Dostawa siewnika talerzowego do zasiewu wgłębnego trawy do Zespołu Obiektów Piłkarskich przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 15-465 Białystok, ul. Włókiennicza 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6652870 , fax. 085 6652871
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Włókiennicza 4 4
    15-465 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6652870, fax. 085 6652871
    REGON: 00098671600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa siewnika talerzowego do zasiewu wgłębnego trawy do Zespołu Obiektów Piłkarskich przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest siewnik talerzowy do zasiewu wgłębnego. Siewnik powinien współpracować z ciągnikiem John Deere typ 3720 (niektóre parametry techniczne ciągnika: całkowita moc 32,6 kW (43,7 hp), moc wałka odbioru mocy 26,1 kW (35 hp), nośność na długości 60 cm za ramionami unoszącymi 999 kg, całkowita wydajność pompy 52,5 l/min. (13.9 gpm)). Parametry siewnika: 1. trójpunktowe zawieszenie, 2. sterowanie (podnoszenie, opuszczanie) hydrauliczne, 3. szerokość robocza min. 150 cm, 4. stały rozstaw rzędów (odstępy między nasionami) 3,5 cm, 5. pojemność zbiornika min. 150 litrów, 6. układ pozwalający na transport siewnika albo (1.) unoszonego na trzypunktowym zaczepie, albo (2.) na kołach transportowych i dodatkowym zaczepie, bez angażowania elementów roboczych siewnika: wału nośnego i tarcz/dysków z jednej strony, a z drugiej nie przeciążający układu hydraulicznego ciągnika, tj. o masie siewnika z ew. obciążnikami i pełnym zbiornikiem na nasiona nie przekraczającej podanej wyżej nośności ciągnika: 999 kg. Siewnik i wszystkie dodatkowe urządzenia powinny być fabrycznie nowe. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim oraz przeszkolenia pracowników Zespołu Obiektów Piłkarskich w zakresie obsługi urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają wymagane koncesje i uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3 ) wykonali w ostatnich 3 latach minimum 2 zamówienia na dostawy urządzeń odpowiadających rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia nie mniejszej niż 80 tys. zł, 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 4)udzielą dwuletniej gwarancji na dostarczone urządzenie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta: 1) Formularz ofertowy (wg załączonego formularza ofertowego - załącznik nr 1). 2) Opisy, fotografie (ew. karty katalogowe), potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, potwierdzonymi przez wykonawcę. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2). 3) Wykaz minimum 2 zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - za ten okres, na dostawy urządzeń odpowiadających rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, zawierający wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców, potwierdzony referencjami (opiniami) poprzednio zamawiających, stwierdzającymi, iż dostawy zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3). 4) Oświadczenie o udzieleniu dwuletniej gwarancji na dostarczone urządzenie. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie 2 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie jego oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach