Przetargi.pl
Dostawa samojezdnej kosiarki wrzecionowej do murawy boisk piłkarskich i urządzeń dodatkowych do Zespołu Obiektów Piłkarskich przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 15-465 Białystok, ul. Włókiennicza 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6652870 , fax. 085 6652871
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Włókiennicza 4 4
    15-465 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6652870, fax. 085 6652871
    REGON: 00098671600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samojezdnej kosiarki wrzecionowej do murawy boisk piłkarskich i urządzeń dodatkowych do Zespołu Obiektów Piłkarskich przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: 1. Wrzecionowa, trzykołowa kosiarka samojezdna do boisk piłkarskich o poniższych parametrach: - koła trawnikowe (do pracy na boiskach piłkarskich); - hydrauliczne wspomaganie kierownicy w układzie sterowania; - napęd trzycylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem diesla o pojemności min. 750 cm3 i mocy min. 19 kM; - pojemność zbiornika paliwa min. 28 l; - waga maszyny - wraz z kasetami tnącymi - nie przekraczająca 900 kg. Kosiarka zaopatrzona jest w pełni z nią kompatybilne elementy: - cztery (3 do każdego z trzech wrzecion +1 zapas do tylnego wrzeciona) zbiorniki/kosze na pokos z elementami montażowymi, dopasowane szerokością do zespołów koszących; - trzy wrzeciona koszące o łącznej szerokości pracy min. 1800 mm, maks. 2000 mm, zaopatrzone w 8 noży każdy; - wysokość koszenia min. 15 mm, regulowana; - trzy rolki przednie o średnim oddziaływaniu na trawę (machined grooved roller); - trzy rolki przednie o silnym oddziaływaniu na trawę (spiral grooved roller) - fotel dla operatora o podwyższonym standardzie (podłokietniki, regulacja ustawień); - zestaw do regulacji wysokości koszenia; - pałąk ochronny zabezpieczający operatora; - pas bezpieczeństwa dla operatora. 2. Urządzenia dodatkowe: a) zwijana włóka siatkowa wykonana ze stali nierdzewnej do pielęgnacji murawy (w tym: włókowania materiału po piaskowaniu) o wymiarach minimalnych 180×220 i maksymalnych 200×250 cm, zaczepiana do ciągnika, o wadze do 40 kg; b) zestaw szczotek do zamiatania murawy do maszyny Turf Tidy model 1710, firmy Turf Tidy lub zestaw szczotek innej firmy o tożsamych lub niegorszych parametrach; c) dwa komplety noży do wertykulacji i rozpulchniania do maszyny Turf Tidy model 1710, firmy Tutf Tidy lub zestaw noży innej firmy o tożsamych lub niegorszych parametrach. 3. Maszyna i wszystkie dodatkowe urządzenia powinny być fabrycznie nowe i kompletne. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim oraz przeszkolenia pracowników Zespołu Obiektów Piłkarskich w zakresie obsługi urządzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane koncesje i uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) wykonali w ostatnich 2 latach zamówienia na dostawy urządzeń do pielęgnacji boisk z naturalną murawą na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta: 1) formularz ofertowy (wg załączonego formularza ofertowego - załącznik nr 1). 2) opisy, fotografie (ew. karty katalogowe), potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, potwierdzonymi przez wykonawcę. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 (wg załącznika nr 2). 3) Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich 2 lat lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 2 lata - za ten okres, na dostawy urządzeń do pielęgnacji boisk z naturalną murawą, zawierający wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców, potwierdzony referencjami (opiniami) poprzednio zamawiających, stwierdzającymi, iż dostawy zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3). 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie 2 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie jego oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.bialystok.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach