Przetargi.pl
Dostawa serwerów i terminali, odpowiedniego oprogramowania oraz instalacja na nich systemu Eskulap produkcji Politechniki Poznańskiej.

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny ogłasza przetarg

  • Adres: 98-290 Warta, ul. Sieradzka 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8294013 , fax. 043 8294748
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny
    ul. Sieradzka 3 3
    98-290 Warta, woj. łódzkie
    tel. 043 8294013, fax. 043 8294748
    REGON: 00029154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalwarta@lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwerów i terminali, odpowiedniego oprogramowania oraz instalacja na nich systemu Eskulap produkcji Politechniki Poznańskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa serwerów i terminali, odpowiedniego oprogramowania oraz instalacja na nich systemu Eskulap produkcji Politechniki Poznańskiej o wartości powyżej 14 000 Euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pi-semne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicz-nego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Zrealizowali co najmniej jedną dostawę i instalację serwerów i terminali, odpowiadające swoim rodzajem i wartością /nie mniej niż 100 tys.złotych/ dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, /z przedstawionych dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, nie budzący jakichkolwiek wątpliwości Zamawiającego co do przedmiotu i wartości zrealizowanych dostaw i usług; w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument Wykonawcy składają wspólnie. Przy czym za spełniające powyższe wymagania zostaną uznane tylko te zamówienia, które rozpoczęto i zakończono w okresie przed dniem wszczęcia postępowania. Referencja musi potwierdzać także, iż Wykonawca dokonał już instalacji systemu Eskulap produkcji Politechniki Poznańskiej na platformie terminalowej. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału określonych w rozdz. 8 nastąpi na pod-stawie dokumentów lub oświadczeń wymienionych w rozdz. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę stawianych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy zgodne z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Koncesja , zezwolenie lub licencja, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonaw-ców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa do-kument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko-nania decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. Ważność dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady Mini-strów z dnia 24 października 2008 r. Dz.U. nr 188 poz. 1155. Ponadto oferta musi zawierać: 1. Podpisany i wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 2. Zaakceptowany formularz umowy - załącznik nr 3. 3. Podpisany i wypełniony załącznik nr 4. 4. Podpisany i wypełniony załącznik nr 5. 5. Podpisany i wypełniony załącznik nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwarta.regiony.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach