Prokuratura Okręgowa w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-322 Łódź, ul. Kilińskiego 152
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6768692 , fax. 042 6768628
- Data zamieszczenia: 2012-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Łodzi
ul. Kilińskiego 152 152
90-322 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6768692, fax. 042 6768628
REGON: 00000025300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.po.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na trzy zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi, przy ul. Kilińskiego 152. 1.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania, które zostały szczegółowo opisane w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ tj.: Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2, Zadanie Nr 3. 1.3. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy i posiadał certyfikaty bezpieczeństwa ( CE ), które będą okazane przez Wykonawcę na wniosek Zamawiającego. 1.4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, na swój koszt, bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 1.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji minimum na okres: 36 - miesięcy dla przedmiotu zamówienia wskazanego w zadaniu Nr 1, 24 - miesięcy dla przedmiotu zamówienia wskazanego w zadaniu Nr 2 , 12 - miesięcy dla przedmiotu zamówienia wskazanego w zadaniu Nr 3. ( Uwaga: pod pojęciem:fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488210009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 15. Informacie na temat wadium. 15.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 Pzp., żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. 15.2 Wysokość wadium: 15.2.1. na zadanie Nr 1 ustala się na kwotę : 2000,00 PLN 15.2.2. na zadanie Nr 2 i Zadanie Nr 3 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 15.3 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 15.4 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz.. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zm ). 15.5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Prokuratury Okręgowej w Łodzi: NBP OO Łódź 93 1010 1371 0004 9113 9120 0000 z oznaczeniem - Przetarg -dostawa sprzętu komputerowego, Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajduje się na rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert. 15.6. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagane jest załączenie do oferty kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium. 15.7. w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wskazanej w art. 45 Pzp., powinny one zawierać minimum: a)wskazanie wykonawcy ( w przypadku konsorcjum - nazwa wszystkich Wykonawców) b)wskazanie gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib c) dokładną nazwę postępowania, w którym wniesiono gwarancję lub poręczenie d) wskazanie sumy gwarancyjnej, ubezpieczeniowej, poręczenia e) określenie terminu ważności gwarancji, ubezpieczenia, poręczenia ( nie krótszy niż termin związania ofertą ) f) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia pełnej sumy wadium w przypadku wystąpienia ustawowych okoliczności określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i ust.5 Pzp. 15.8 Zamawiający wymaga ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 Pzp. 15.9.Zamawiający zwraca wadium na podstawie art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust.2 i ust.4 Pzp. 15.10. Jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć oryginał dowodu wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.po.gov.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa serwerów wraz z migracją bazy danych Oracle
Dodano: 2015-08-07 - Zakup serwera oraz switcha dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
Dodano: 2015-06-18 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2013-11-18 - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż serwerów z macierzą, instalacją oprogramowania oraz wdrożeniem pakietu czynności niezbędnych do prawidłowego i sprawnego funkcjonowania PUP w Łowiczu
Dodano: 2013-06-04 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM.
Dodano: 2012-11-26 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM.
Dodano: 2012-11-12 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2012-10-31 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2012-09-27 - ŁRPN-T/ ZP - 14/2012/PN - udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż w budynku BioNanoPark serwerów wraz z elementami składowymi sieci wewnętrznej dla Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo-Technologicznego Sp. z o.o., wraz z jego instalacją i konfiguracją oprogramowania
Dodano: 2012-08-03 - Przedmiotem zamówienia jest Zakup serwera awaryjnego do aplikacji SYRIUSZ wraz z oprogramowaniem Linux SUSE Enterprise Server 11.
Dodano: 2011-07-06