Przetargi.pl
Dostawa serwera oraz rozbudowę macierzy dyskowej HP EVA 8400, znak postępowania: ZP-PN-193-2012-WIN

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2012-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwera oraz rozbudowę macierzy dyskowej HP EVA 8400, znak postępowania: ZP-PN-193-2012-WIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Dostawa jednego serwera w obudowie rack do montażu w szafie serwerowej typu rack 19, 2) rozbudowie posiadanej przez Zamawiającego macierzy dyskowej HP EVA 8400 o dodatkową półkę dyskową wraz z kompletem dysków twardych, przy czym rozbudowa nie może spowodować utraty gwarancji na te elementy macierzy, które już są w posiadaniu Zamawiającego, 3) w ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszelkich niezbędnych materiałów (np. okablowanie) do uruchomienia i przyłączenia urządzeń do istniejącej infrastruktury Zamawiającego, 4) świadczenie wsparcia technicznego 3 lata z czasem reakcji na awarię 4 godzin, usunięcie usterki lub awarii i przywrócenie pełnej sprawności i funkcjonalności w terminie do końca następnego dnia roboczego. Przez rozpoczęcie akcji serwisowej rozumie się potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia (potwierdzenie mailowe, faksem, telefoniczne poprzez podanie nr zgłoszenia przez Wykonawcę) lub osobiste przybycie pracownika Wykonawcy na miejsce usterki lub awarii - certyfikowanego specjalisty, przewidzianego do realizacji zadania, posiadającego certyfikat producenta sprzętu. WARUNKI REALIZACJI PRAC: 1. Wykonawca musi zapewnić co najmniej jedną osobę będącą inżynierem producenta uprawnionym do rozbudowy macierzy dyskowej HP EVA8400, w celu zapewnienia ciągłości gwarancji. 2. Całość sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca dostarczy w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, do określonych lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. Sprzęt należy dostarczyć wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia jego pracy w określonej lokalizacji oraz przy spełnieniu wymagań Zamawiającego dotyczących konfiguracji. 3. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację powykonawczą zrealizowanego przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie MS Word lub innym ustalonym przez Zamawiającego formacie. 4. Całość prac należy wykonać w sposób nie powodujący przerw w pracy dotychczas istniejącej infrastruktury lub w przypadku konieczności przerwania pracy infrastruktury będzie dokonywana w godzinach, uzgodnionych z Zamawiającym, w których uciążliwość związana z przerwaniem pracy infrastruktury będzie najmniejsza. 5. Wykonawca zainstaluje wszystkie dostarczane przez siebie urządzenia wraz z niezbędnymi komponentami (np. kable logiczne, zasilające, elementy montażowe), w miejscu ich docelowej pracy (lokalizacji). Prace obejmą w szczególności: a) montaż urządzeń w szafach serwerowych, przyłączenie zasilania, konfigurację urządzeń b) przekonfigurowanie posiadanej przez Zamawiającego macierzy dyskowej HP EVA 8400 do współpracy z nową półką dyskową. 6. Awarie oraz usterki będą zgłaszane przez Zamawiającego za pomocą telefonu, faksu lub poczty elektronicznej przekazanej do siedziby Wykonawcy. Zgłoszenie zawierać będzie lokalizację sprzętu (adres i nr pomieszczenia), dane osoby zgłaszającej, datę i godzinę sporządzenia zgłoszenia, opis awarii/usterki, każdemu zgłoszeniu zostanie nadany numer zgłoszenia. 7. Wykonawca rozpocznie akcję serwisową w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia. 8. Akcje serwisowe realizowane będą na miejscu u Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia, a w wyjątkowych sytuacjach także poza godzinami pracy. 9. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu diagnostyki awarii lub usterki sprzętu, Wykonawca stwierdzi, że przywrócenie jego sprawności przekroczy gwarantowany okres, tj. do końca następnego dnia roboczego, Wykonawca dostarczy własnym transportem równoważny sprzęt zastępczy w czasie przewidzianym na naprawę i udostępni go Zamawiającemu. Fakt dostarczenia sprzętu zastępczego odnotowuje się na zgłoszeniu awarii. 10. W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca świadczyć będzie telefonicznie oraz za pomocą poczty elektronicznej usługę typu help-desk. 11. W ramach oferowanej usługi Wykonawca zapewni uprzywilejowany dostęp do serwisów on-line producenta sprzętu. Wykonawca przed rozpoczęciem prac związanych z realizacją zamówienia, zobowiązany będzie do dostarczenia do Wydziału Informatyki - kserokopii list osób realizujących zadanie (wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie Urzędu), celem przekazania służbom bezpieczeństwa i higieny pracy. Powyższe listy powinny jednocześnie zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym z wykonywania prac na terenie Urzędu. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3600,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach