Przetargi.pl
Dostawa serwera oraz rozbudowa macierzy dyskowej HP EVA 8400

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2012-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwera oraz rozbudowa macierzy dyskowej HP EVA 8400
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę jednego serwera w obudowie rack do montażu w szafie serwerowej typu rack 19, b) rozbudowę posiadanej przez Zamawiającego macierzy dyskowej HP EVA8400 o dodatkową półkę dyskową wraz z kompletem dysków twardych, c) świadczenie serwisu gwarancyjnego na dostarczony przez Wykonawcę sprzęt w okresie udzielonej gwarancji. WARUNKI REALIZACJI PRAC: 1. Wykonawca musi zapewnić co najmniej jedną osobę będącą uprawnionym inżynierem producenta macierzy dyskowej HP EVA8400,w celu zapewnienia ciągłości gwarancji. 2. Całość sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia, Wykonawca dostarczy w terminie 30 dni od daty podpisania umowy, do określonych lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego. Sprzęt należy dostarczyć wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia jego pracy w określonej lokalizacji oraz przy spełnieniu wymagań Zamawiającego dotyczących konfiguracji. 3. Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu pełną dokumentację powykonawczą zrealizowanego przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie MS Word lub innym ustalonym przez Zamawiającego formacie. 4. Całość prac należy wykonać w sposób nie powodujący przerw w pracy dotychczas istniejącej infrastruktury lub w przypadku konieczności przerwania pracy infrastruktury będzie dokonywana w godzinach, uzgodnionych z Zamawiającym, w których uciążliwość związana z przerwaniem pracy infrastruktury będzie najmniejsza. 5. Wykonawca zainstaluje wszystkie dostarczane przez siebie urządzenia wraz z niezbędnymi komponentami w miejscu ich docelowej pracy (lokalizacji). Prace obejmą w szczególności: a) montaż urządzeń w szafach serwerowych, przyłączenie zasilania, konfigurację urządzeń b) przekonfigurowanie posiadanej przez Zamawiającego macierzy dyskowej HP EVA 8400 do współpracy z nową półką dyskową. 6. Awarie oraz usterki będą zgłaszane przez Zamawiającego za pomocą telefonu, faksu lub poczty elektronicznej przekazanej do siedziby Wykonawcy. Zgłoszenie zawierać będzie lokalizację sprzętu (adres i nr pomieszczenia), dane osoby zgłaszającej, datę i godzinę sporządzenia zgłoszenia, opis awarii/usterki, każdemu zgłoszeniu zostanie nadany numer zgłoszenia. 7. Wykonawca rozpocznie akcję serwisową w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia. 8. Akcje serwisowe realizowane będą na miejscu u Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia, a w wyjątkowych sytuacjach także poza godzinami pracy. 9. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu diagnostyki awarii lub usterki sprzętu, Wykonawca stwierdzi, że przywrócenie jego sprawności przekroczy gwarantowany okres, tj. do końca następnego dnia roboczego, Wykonawca dostarczy własnym transportem równoważny sprzęt zastępczy w czasie przewidzianym na naprawę i udostępni go Zamawiającemu. Fakt dostarczenia sprzętu zastępczego odnotowuje się na zgłoszeniu awarii. 10. W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca świadczyć będzie telefonicznie oraz za pomocą poczty elektronicznej usługę typu help-desk. 11. W ramach oferowanej usługi Wykonawca zapewni uprzywilejowany dostęp do serwisów on-line producenta sprzętu. 12. Wykonawca przed rozpoczęciem prac związanych z realizacją zamówienia, zobowiązany będzie do dostarczenia do Wydziału Informatyki - kserokopii list osób realizujących zadanie (wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie Urzędu), celem przekazania służbom bezpieczeństwa i higieny pracy. Powyższe listy powinny jednocześnie zawierać podpisy tych osób, potwierdzające fakt zapoznania się z ryzykiem zawodowym wynikającym z wykonywania prac na terenie Urzędu. 13. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100). 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu, kogo i tytułem, jakiego postępowania jest wnoszone. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK 1 O/Wrocław nr rachunku dla podmiotów krajowych 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289, dla podmiotów zagranicznych, kod swift: WBKPPLPP, nr iban: PL73109023980000000608003289, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach