Przetargi.pl
Dostawa serwera backupu danych wraz z serwerowym systemem operacyjnym, 2 urządzeń UTM z rocznym wsparciem, przełącznika LAN, oprogramowania Windows Serwer SQL wraz z 25 licencjami dostępowymi, wsparcia na oprogramowanie VMware vSphere Essentials Plus na 3 lata oraz Veeam Backup & Replication na rok oraz prace instalacyjno-konfiguracyjne dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, pl. J. Bema 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882300 , fax. 014 6882301
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
    pl. J. Bema 3 3
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882300, fax. 014 6882301
    REGON: 85176311800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwera backupu danych wraz z serwerowym systemem operacyjnym, 2 urządzeń UTM z rocznym wsparciem, przełącznika LAN, oprogramowania Windows Serwer SQL wraz z 25 licencjami dostępowymi, wsparcia na oprogramowanie VMware vSphere Essentials Plus na 3 lata oraz Veeam Backup & Replication na rok oraz prace instalacyjno-konfiguracyjne dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera backupu danych wraz z serwerowym systemem operacyjnym, 2 urządzeń UTM z rocznym wsparciem, przełącznika LAN, oprogramowania Windows Serwer SQL wraz z 25 licencjami dostępowymi, wsparcia na oprogramowanie VMware vSphere Essentials Plus na 3 lata oraz Veeam Backup & Replication na rok oraz prace instalacyjno-konfiguracyjne dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca oferuje produkt równoważny, musi przedłożyć informację o tym produkcie, zawierającą nazwę producenta, serię, symbol produktu i wszystkie parametry techniczne jednoznacznie charakteryzujące produkt. Za równoważne zostaną uznane rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ i wymaganej przez Zamawiającego funkcjonalności
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 zł w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: w Banku Citi Handlowym O/Tarnów nr 87 1030 1250 0000 0000 8801 0086, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: Wadium - sprzęt komputerowy. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 3. W przypadku wyboru innej formy wniesienia wadium niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do daty upływu terminu składania ofert w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, w pokoju nr 212 (II piętro). Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Niezłożenie oryginału dokumentu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę, powinien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w kopercie oznaczonej: Oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach