Przetargi.pl
dostawa sera, nabiału i tłuszczy do Domu Pomocy Społecznej p.w. św. Józefa

Dom Pomocy Społecznej P.W.Św.Józefa ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Rybnicka 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4300006 , fax. 0-32 4300006
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej P.W.Św.Józefa
    ul. Rybnicka 7 7
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 0-32 4300006, fax. 0-32 4300006
    REGON: 00068658100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sera, nabiału i tłuszczy do Domu Pomocy Społecznej p.w. św. Józefa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sera, nabiału oraz tłuszczy, w szacunkowej ilości i asortymencie określonym poniżej, do Domu Pomocy Społecznej p.w. św. Józefa w Lyskach, z terminem płatności 14 dni od daty otrzymania faktury za dostarczona partię, w partiach zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego. Lp. Nazwa asortymentu j.m. Ilość dostawy w skali roku 1 Mleko 2 % tł. (folia) l. 3000 2 Mleko 3,2% (karton) 1 litr l. 50 3 Śmietana 30 % tł. kubek 400 gl. 80 4 Śmietana 12 % tł. kubek 350 g.szt 650 5 Ser żółty kg 125 6 Masło extra w kostkach 200-250 g.kg 725 7 Ser topiony smakowy w opakowaniach po 100 g kg 170 8 Ser twarogowy np. Almette lub równoważny kg 5 9 Serek homogenizowany np. Jogster różne smaki 150 g lub równoważny szt 500 10 Twaróg półtłusty kg 300 11 Ser twarogowy ziarnisty 100-200 gr kg 5 12 Jogurt owocowy w kubku 130-150 g np. Frutina lub równoważny l. 247 13 Jogurt owocowy do picia w kubku 330 g - 400 g szt 1250 14 Jogurt naturalny 300-500 g szt. 150 15 Kefir w kubku 400g l. 430 16 Ser domowy z kminkiem kg 15 17 Ser camembert 120 g kg 5 18 Ser brie 125 g kg 5 19 Margaryna mleczna 250 g (zwykła) kg 158 20 Margaryna roślinna 500 g kg 15 Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia W przypadkach, kiedy w opisie asortymentu wskazano jednego z producentów towaru lub konkretny znak towarowy zamawiający dopuszcza asortyment równoważny, co oznacza nie gorszy niż (o takiej samej lub lepszej jakości). Asortyment zamawiany będzie minimum dzień wcześniej. Dostawy odbywać się będą codziennie od poniedziałku do soboty do godz. 7.30. Towar musi mieć odpowiedni termin przydatności do spożycia. W przypadku mleka w folii, termin ten wynosi min. 3 dni, w przypadku masła 3 tygodnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo Oferenta do występowania w obrocie prawnym wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert; 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dps_lyski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach