Przetargi.pl
Dostawa samochodu typu bus w projekcie "Ruszać pora – klub seniora"

Gmina Obsza ogłasza przetarg

  • Adres: 23-413 Obsza, Obsza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 891 002 , fax. 84 627 34 09
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obsza
    Obsza 36
    23-413 Obsza, woj. lubelskie
    tel. 846 891 002, fax. 84 627 34 09
    REGON: 95036913200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugobsza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu typu bus w projekcie "Ruszać pora – klub seniora"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego typu BUS, o następującej specyfikacji: 1.1. używany, 1.2. maksymalnie 5 letni; 1.3. nieuszkodzony; 1.4. przebieg maksymalnie 200000; 1.5. pojemność silnika min 3000 cm3; 1.6. moc silnika min 185 KM; 1.7. ilość miejsc siedzących dla pasażerów - 24. 2. Pozostałe wymagania, które powinien spełniać pojazd: 2.1. samochód musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu, 2.2. samochód musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych, 2.3. wersja silnika min. EURO 5, 2.4. układ kierowniczy ze wspomaganiem, 2.5. bezpieczeństwo: 2.5.1. system zapobiegający zablokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) lub równoważny spełniający podobne zadania, 2.5.2. poduszka powietrzna dla kierowcy, 2.6. koła i ogumienie: 2.6.1. koła z oponami letnimi 2.6.2. opony zimowe 2.6.3. pełnowymiarowe koło zapasowe, 2.7. wnętrze pojazdu: 2.7.1. podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną, 2.7.2. radioodtwarzacz CD plus głośniki w przedniej i tylnej części autobusu plus możliwość podłączenia mikrofonu, 2.7.3. klimatyzacja manualna 2.8. warunki gwarancji: co najmniej 12 miesięcy gwarancji mechanicznej tj. gwarancji sprzedawcy na silnik, układ jezdny i wszystkie podzespoły mechaniczne ze wskazaniem warsztatu realizującego usługę naprawy gwarancyjnej położonego w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego. Warunki gwarancji nie mogą ograniczać liczby napraw gwarancyjnych w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub dłuższym okresie jeśli zostanie on zaoferowany przez Wykonawcę. W wypadku braku wskazania warsztatu przez Wykonawcę – Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie przez Zamawiającego naprawy w dowolnie wybranym przez Zamawiającego serwisie i pokrycie kosztów naprawy w terminie do 14 dni od daty otrzymania właściwego rachunku / faktury. 2.9. pojazd musi posiadać instrukcję w języku polskim, 2.10. pojazd musi posiadać tachograf
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1.1. nie podlega wykluczeniu z Postępowania, w okolicznościach wskazanych w ust. 2 SIWZ 1.2. spełnia warunki udziału w Postępowaniu, o których mowa w ust. 3. SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w Postępowaniu, zobowiązany jest złożyć, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty w Postępowaniu. 3.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. 3.3. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach