Przetargi.pl
Dostawa samochodu osobowego wraz z pakietem ubezpieczeniowym dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2316080 , fax. 054 2314352
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
    ul. 3 Maja 17 17
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2316080, fax. 054 2314352
    REGON: 91126695100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu osobowego wraz z pakietem ubezpieczeniowym dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Dostawa samochodu osobowego wraz z pakietem ubezpieczeniowym dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku I. Wymagania formalne: 1. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r., (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, t. j. Dz. U. Nr 32, poz. 262 z 2003 r. z późn. zm.) 2. Pojazd musi spełniać wymagania przepisów prawa, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego. II. Wymagania techniczne samochodu 1. Rodzaj samochodu Osobowy, konstrukcyjnie przewidziany do przewozu 7 osób łącznie z kierowcą; 2. Silnik Typ: Diesel,Pojemność skokowa: od 1790 do 2400cm3, Moc: minimum 140 KM; 3. Wymiary Maks. długość: 4830mm. Maks. szerokość: 2160mm, maks. wysokość: 1810mm; 4. Klimatyzacja - Automatyczna; 5. System kontroli trakcji - System przeciwblokowania kół podczas hamowania oraz minimum jeden system dodatkowo; 6. Ilość gwiazdek w testach EURO NCAP - 5; 7. Komfort: Elektryczne szyby, Elektryczne lusterka regulowane i podgrzewane, Gniazdo zapalniczki 12V w przedziale bagażowym, Radio CD RDS MP3 sterowane z kierownicy CD minimum 4 głośniki, Regulacja fotela kierowcy, Kierownica wielofunkcyjna pokryta skórą, sterowanie radia, Nawigacja przenośna, w języku polskim, ekran min. 5 cali, Bagażnik: równa podłoga po złożeniu 3-ciego rzędu foteli, Opony zimowe, felgi, kołpaki, chlapacze i relingi; 8. Zabezpieczenie - Centralny zamek sterowany pilotem, Immobilizer, autoalarm; 9. Bezpieczeństwo - Lampy przeciwmgielne,Poduszki powietrzne: minimum 4, Czujniki parkowania z przodu i z tyłu, Tempomat, Pełnowymiarowe koło zapasowe; 10. Stylizacja - Klamki, listwy i lusterka w kolorze nadwozia, Kolor: metalik; 11. Ubezpieczenie - Pakiet ubezpieczenia; 12. Gwarancja - 36 miesięcy na mechanikę, 24 miesiące na lakier, 144 miesiące na perforację nadwozia. III. Pakiet ubezpieczeniowy OC; AC; NW; Assistance na okres 12 miesięcy obejmujący całą wartość pojazdu. IV. Wymagania dotyczące serwisu: 1. Części eksploatacyjne (przeglądowe) będą dostępne (od ręki) w sieci dealerskiej; Wykonawca zapewni sieć autoryzowanych punktów serwisowych mechanicznych w ilości min. 1 na terenie miasta Włocławka oraz serwisów blacharsko-lakierniczych w ilości min. jeden na terenie miasta Włocławka; 2. Usunięcia awarii pojazdu dokonać należy w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia jej przez Zamawiającego (pisemnie, faxem lub telefonicznie). Czas reakcji serwisowej (czas pomiędzy zgłoszeniem Wykonawcy przez Zamawiającego awarii a podjęciem przez Wykonawcę czynności zmierzających do jej usunięcia) na zgłoszenie awarii nie może być dłuższy niż 12 godzin roboczych od momentu zgłoszenia. Za godziny robocze uznaje się godziny od 8.00 do 20.00 w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Wykonawca zaoferuje bezpłatne auto na czas naprawy. 4. Po okresie gwarancyjnym Zamawiający dopuszcza możliwość serwisowania samochodu poza siecią dealerską. 5. Bieg terminu rękojmi oraz gwarancji rozpocznie się od dnia dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 6. Wszelkie uwagi i ewentualne reklamacje Zamawiający będzie przekazywał bezpośrednio Wykonawcy. Powiadomienie o stwierdzonych wadach i usterkach nastąpi telefonicznie, faxem lub pisemnie. V. Wymagania stawiane przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: 1. Dostarczony przedmiot umowy musi stanowi własność Wykonawcy i nie może być obciążony prawami na rzecz osób trzecich. 2. Dostarczony przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, wyprodukowany w roku dostawy. 3. Pojazd zostanie odebrany w siedzibie Zamawiającego, przy ul. 3 Maja 17 we Włocławku, w obecności upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, w dzień powszedni, w godz. 8.00 - 15.00. 4. Podczas odbioru zostanie sprawdzona zgodność przedmiotu zamówienia z SIWZ. Na okoliczność odbioru Strony sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy. 5. Wraz z pojazdem Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu: 1) świadectwo homologacji i kartę pojazdu, 2) instrukcję obsługi, 3) książkę gwarancyjną, 4) książkę serwisową, harmonogram przeglądów okresowych z zakresem czynności dla pojazdu, 5) wykaz autoryzowanych punktów mechanicznych i lakierniczych na terenie Włocławka, 6) wykaz autoryzowanych stacji serwisowych na terytorium RP, 7) inne dokumenty konieczne do zarejestrowania i użytkowania pojazdu. Nieprzekraczalny termin wykonania do 15 września 2009 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku w Kujawsko-Dobrzyńskim Banku Spółdzielczym, Oddział Włocławek, Nr 45 9550 0003 2001 0070 9554 0001 z dopiskiem WADIUM - przetarg na: Dostawę samochodu osobowego wraz z pakietem ubezpieczeniowym dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku. 4. Dowód wpłacenia wadium należy dostarczyć do Zamawiającego do dnia 19 czerwca 2009r. , do godz. 9.00 (oryginał lub potwierdzoną kopię). 5. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy dostarczyć w oryginale do dnia 19 czerwca 2009r., do godz. 9.00. 6. Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a oferta uznana za odrzuconą. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń winno obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (pkt 9). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał minimum pięć dostaw samochodu osobowego zgodnego z warunkami niniejszego zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100.000,00 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w punkcie 1, podpunkt 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. V niniejszej specyfikacji według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. 4. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: 1) jest niezgodna z Ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści SIWZ z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty ze SIWZ, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty; 8) jest nieważna na postawie odrębnych przepisów. 5. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie zostanie złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; 4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców przedkłada wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz oferty (załącznik Nr 2 do SIWZ). 2. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik Nr 3 do SIWZ). 3. Oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw samochodów osobowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; wg wzoru, który stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu złożenia oferty. 7. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z dowodem opłacenia wymaganej składki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach