Jednostka Wojskowa 4620 ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna 37
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 653 36 94 , fax. 56 653 36 60
- Data zamieszczenia: 2016-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4620
ul. Okólna 37 37
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 653 36 94, fax. 56 653 36 60
REGON: 34090172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH. Numer referencyjny P/29/IW/16 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów osobowych ogólnego przeznaczenia, w ilości 2 sztuk (w dalszej części SIWZ zamiennie użyto określenia -pojazd), zgodnych z wymaganiami określonymi w wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (WE-T) - załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. Użyte w WE-T słowa winien, powinien, powinny itp. oznaczają wymagania, które muszą być spełnione obligatoryjnie. 2. Zakres czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: 2.1. Zarejestrowanie i dostarczenie pojazdów do siedziby Odbiorcy; 2.2. Przeszkolenie Użytkowników z obsługi i użytkowania przedmiotowych pojazdów; 2.3. Przed planowaną dostawą pojazdów - dostarczenie do Szefostwa Służby Czołgowo-Samochodowej Inspektoratu Wsparcia SZ dokumentacji eksploatacyjnej, o której mowa w rozdziale XI WE-T celem uzgodnienia. 2.4. Dostarczenie do Zamawiającego uzgodnionej dokumentacji, określonej w pkt. 2.3. wyłącznie w wersji elektronicznej, przesłanej na adres mailowy: k.milinski@wp.mil.pl. 2.5. Wraz z każdym pojazdem Wykonawca przekaże wyposażenie dodatkowe określone w rozdziale VI, VIII i X WET oraz uzgodnioną z Szefostwem Służby Czołgowo-Samochodowej Inspektoratu Wsparcia SZ dokumentację eksploatacyjną, o której mowa w rozdziale XI WE-T. 2.6. Oferowane pojazdy powinny zostać oznakowane zgodnie z decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014 r. poz. 11) Przed dostarczeniem pojazdów wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedsięwzięć związanych z oznakowaniem pojazdów kodem kreskowym poprzez: 2.6.1. oznakowanie pojazdów kodem kreskowym zgodnie z systemem GS1 (ang. Global System One) zawierającym numer GTIN; 2.6.2. wykonanie etykiety logistycznej GS1-128 dla dostarczanych pojazdów zawierającej następujące dane (zgodnie z § 4 pkt 4 ppkt 5 załącznika do decyzji nr 3/MON dla grupy materiałowej 5 - pozostałe wyroby, w tym sprzęt wojskowy nie wymieniony w § 1 ust. 3 pkt 7 załącznika do decyzji nr 3/MON): Seryjny Numer Jednostki Wysyłkowej/Logistycznej (SSCC) jednostki logistycznej z Identyfikatorem Zastosowania GS1 (IZ) IZ 00 (o ile występuje); Globalny Numer Jednostki Handlowej (GTIN) wyrobu w ilości stanowiącej jednostkę logistyczną z IZ 01, data produkcji z IZ 11, numer seryjny z IZ 21 - nr VIN pojazdów, numer partii z IZ 10 (o ile występuje), unikalny numer magazynowy NATO NSN (ang. NATO Stock Number) - o ile został nadany; 2.6.3. wypełnienie Karty Wyrobu stanowiącej załącznik nr 6 do decyzji nr 3/MON za wyjątkiem Części A, którą uzupełnia jednostka przyjmująca sprzęt); 2.6.4. przekazanie do jednostki przyjmującej sprzęt, w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą pojazdów (w danym roku), wypełnionej Karty Wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel, w wersji edytowalnej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. typu pendrive); 2.6.5. przekazanie do Zamawiającego, w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą pojazdów (w danym roku), pisemnego oświadczenia o oznakowaniu pojazdów kodem kreskowym, zgodnie z wymaganiami ww. decyzji; 2.6.6. etykieta GS1-128 powinna być umieszczona wewnątrz pojazdu w miejscu łatwo dostępnym; nie zezwala się na umieszczanie etykiety na szybach pojazdu; 2.6.7. minimalna trwałość etykiety powinna wynosić 24 miesiące w zakresie temperatur od -40 do +60 °C i wilgotności względnej do 95 %, wymagana odporność na działanie substancji konserwacyjnych wskazanych przez producenta oraz na bezpośrednie oddziaływanie promieni słonecznych; 2.6.8. pozostałe wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym, w tym druku etykiet zostały określone w rozdziale 5 załącznika do decyzji nr 3/MON. 3. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 3.1. Zamawiający określił w formularzu ofertowym ilości pojazdów, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania - podstawowy zakres zamówienia. 3.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości pojazdów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych pojazdów, zgodnych z WE-T i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości pojazdów rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji dotyczyć będzie dostawy samochodów osobowych ogólnego przeznaczenia, w ilości 2 sztuk. 3.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3.4. Zamawiający przekaże Wykonawcy informację dotyczącą uruchomienia prawa opcji w terminie do 15.09.2016 r. 3.5. Termin dostawy pojazdów z prawa opcji taki sam jak zamówienia podstawowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium, w wysokości: 3 500 zł. 2. Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - (wpisać numer referencyjny). 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie 12 WOG, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 900 do 1400 w dniach od poniedziałku do piątku lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego (Kancelaria Jawna) nie później niż w terminie składania ofert (dotyczy to również wadium wnoszonego inaczej niż osobiście). 5. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 3. 6. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie, art. 24 ust. 2 pkt 2. 9. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zużycie energii
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa samochodu 7 osobowego w ramach leasingu operacyjnego
Dodano: 2016-07-27 - Wynajem długoterminowy dwóch samochodów na lata 2016-2019 na potrzeby obsługi Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa samochodów osobowych w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa samochodów osobowych w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2016-05-13 - Najem samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Bydgoszczy i Oddziału Terenowego WORD w Inowrocławiu
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa 1 szt. samochodu osobowego z napędem 4x4 dla Straży Miejskiej w Bydgoszczy w roku 2016.
Dodano: 2016-04-04 - Zamówienie na dostawę samochodu
Dodano: 2015-12-16 - Zamówienie na dostawę samochodu
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Toruniu i Oddziału Terenowego WORD w Grudziądzu
Dodano: 2015-12-08