Przetargi.pl
Dostawa samochodu osobowego dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy.

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-790 Bydgoszcz, ul. Produkcyjna 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3230413 , fax. 052 3230413
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
    ul. Produkcyjna 13 13
    85-790 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3230413, fax. 052 3230413
    REGON: 00104496200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bydg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu osobowego dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego, fabrycznie nowego, wolnego od wad, który powinien spełniać m.in. następujące warunki techniczne: - rok produkcji - 2009, - typ: sedan, - liczba miejsc siedzących: 5 , - pojemność silnika: od 1600 do 1700 cm3 - moc silnika: minimum 115 KM, zapewniająca przyspieszenie od 0-100 km/h w czasie poniżej 12 s, - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne w kolorze nadwozia, - elektryczna regulacja szyb przednich, - rozstaw osi: minimum 2700 mm, - szerokość zewnętrzna: minimum 1790 mm bez lusterek, - zasilanie silnika: benzyna, - skrzynia biegów: manualna 5-biegowa, - system wspomagania hamowania na zakrętach, - system kontroli stabilności toru jazdy np. ESP, - ABS, - lakier: metalizowany, - kolor: grafit, szary, - poduszki powietrzne: minimum 4 poduszki, - felgi 16 cali z oponami 205/55 - radioodtwarzacz CD+MP3, - głośniki: minimum 6, - klimatyzacja elektroniczna, - czujnik cofania, - autoalarm oraz immobilizer, - system nawigacji GPS - fabryczny lub inny. Szczegółowe wymagania techniczne zapisane są w Zał. nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności zaś: - zapewnią wykonywanie czynności objętych zamówieniem przez osobę/osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, 4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły spełnia - nie spełnia, tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1. 3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że: 1 Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2 Wykonawcy, występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 5. Realizacja zamówienia przy pomocy podwykonawców: Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie dostawy podwykonawcom ze względu na specyficzny charakter zamówienia i krótki termin realizacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz niepodleganiu wykluczeniu w trybie art.24 Pzp - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 3a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 5) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem terminów i odbiorców wykonanej usługi oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.bydg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach