Przetargi.pl
Dostawa samochodu dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-415 Szczecin, Al. Jana Pawła II 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4318102 , fax. 091 4318097, 4405101
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    Al. Jana Pawła II 42 42
    70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4318102, fax. 091 4318097, 4405101
    REGON: 00103633600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Samochód powinien posiadać oprócz standardowego wyposażenia, następujące parametry techniczne i wyposażenie: -ilość miejsc siedzących - 5 (wraz z kierowcą), siedzenie tylne dzielone i składane asymetrycznie z podłokietnikiem, -typ nadwozia - osobowe combi, nadwozie w kolorze czarnym metalicznym, grafitowym metalicznym, granatowy metaliczny, -felgi aluminiowe min. 15 cali, -pojemność skokowa min. 1500cm3, moc maksymalna min. 120 KM, -Układ paliwowy - wtrysk wielopunktowy, rodzaj paliwa - benzyna, -skrzynia biegów - manualna, 5 - biegowa, -dodatkowe wyposażenie: -Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz poduszki boczne, -Poduszki powietrzne kurtynowe, -Roleta chroniąca przedział bagażowy, -Relingi dachowe, -4 zapasowe koła z oponami zimowymi (felgi stalowe min. 15 cali), -ABS - System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, -EBD - System rozdziału siły hamowania oraz ESP, -Regulacja wysokości fotela kierowcy, -Klimatyzacja automatyczna z filtrem przeciwpyłkowym, -Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich i tylnych, -Elektrycznie sterowana szyba po stronie kierowcy z funkcją Auto Down, -Elektrycznie regulowane lusterka boczne zewnętrzne, -Lusterka zewnętrzne oraz klamki w kolorze nadwozia, -Przyciemniane szyby, -Podłokietnik centralny z przodu ze schowkiem, -Komputer pokładowy, -Przednie lampy przeciwmgielne, -Autoalarm, -Radio CD z MP3, -Głośniki min. 6. Warunki gwarancji: -gwarancja mechaniczna - min. 36 miesięcy bez limitu kilometrów z Assistance, -przeglądy co rok lub co min. 20 tys. km, -gwarancja na perforację nadwozia min. 120 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. zawarte w oświadczeniu, które stanowi załącznik nr 2 (lub 2a i 2b) do SIWZ, a mianowicie: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 lub 2a i 2b do SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Pozostałe dokumenty: - Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. - Parafowany wzór umowy stanowiący CZĘŚĆ III niniejszej SIWZ. - Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. - Zgodnie z art. 26 ust. 3 u.p.z.p. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach